calibra Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Heisann. Jeg var å testet en seat cordoba som jeg kanskje skal kjøpe, og denne hadde 17 " som sko, men rattet er jo så grise tungt, selgeren påstår at servoen er inntakt. men kan dette stemme? kan rattet bli så tungt når man setter på store hjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det blir litt tyngre ja. men ikke voldsomt. be om og få prøve bilen med mindre hjul. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hva er grisetungt da? Prøv å vri på rattet uten at motoren er i gang, da funker jo ikke servoen, og DA er den grisetung. Så starter du og ser om den er lettere.. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 trikset for å sjekke om servoen funker er vel helst at du skal vri rattet mot venstre\høyre mens motoren er av, og mens du vrir så starter du bilen, og da skal servoen ta og du svinger lettere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Grisetung er som at motoren står på men at jeg virkelig må bruke begge armene å svinge med. dette er så klart når hjula står stille. blir bedre med engang dekka ruller, men synes allikevel det virker veldig drøyt. svaret jeg fikk fra selgeren er at det tross alt er 4" større en original hjulene. men synes som sagt dette virker veldig søkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg ville ikke tro forskjellen var SÅÅ stor på 4" større hjul. Hadde vært noe annet om de var 4" breiere... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buz Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Heisann. Jeg var å testet en seat cordoba som jeg kanskje skal kjøpe, og denne hadde 17 " som sko, men rattet er jo så grise tungt, selgeren påstår at servoen er inntakt. men kan dette stemme? kan rattet bli så tungt når man setter på store hjul? 4" større hjul??? har de hevet bilen da? Regner med det er felgene som er større Kan ikke skjønne at det har noe å si på en bil med servo hvis den funker som den skal. På en bil uten servo derimot merkes det godt med store felger og lavprofildekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 har vell ikke mye å si på høyden.. men i bredden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelsen Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Merker forskjell;) Kjørt litt med noen "sykkeldekk" på en gammel Mazda 323. Så fikk vi på noen ganske breie fine felger (husker ikke nøyaktig dim) merker forskjell;) Men ikke noe helt sinnsykt. Mvh Joacim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebastian Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Et meir graut.. Hehe Men om det er grisetungt å svinge så er vel servoen gåen.. viss ikkje dekkene er 30 cm breie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg