Gå til innhold

Så ble det min tur.... RUST!

Ranger emnet

GlennK

Anbefalte innlegg

En gang innhenter det oss alle, og nå var det min tur.

Under PKK så var det en ¤%&/& som ga meg 2'r feil pga rust i kanaler og gulv, og det måtte jo selvfølgelig gjøres noe med.

Hva gjør man når man ikke er noen racer på å sveise plater? Joda, man sender en sms til noen man tenker seg at kan sveise plater!

*lete på forumet etter folk som har sveiset rust på egen Volvo*

Og så dukker det jo så klart opp noen... :thumb

DSCF1259.jpg

DSCF1260.jpg

DSCF1261.jpg

Hva skulle jeg gjort uten AmazonEmil? Måtte vel kjørt med en 'ikkegodkjent' bil da.. :iconsm

Slutt på del 1.

Fortsettelse følger ved en senere anledning....

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ser ut som det er litt jobb ja!

Men med tanke på hvem som sveiser blir det helt sikkert bra etterpå!

Det ser bra ut allerede! Gjenstår stort sett bare litt sliping, ha på tröskel-massa og guff under så er det greit. Emil var vel ikke 100% enig, pirkepetter.... uhhmmwhat?

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi snakker volvo er det IKKE lov til og drive med jallamek....

Her har vi ikke gjort noe jallamekk! Ikke noe plast og dill for å skjule sakene her nei. Du må vel være enig i at vi fikk da tatt den rusta som syntes utenfra? At det var litt inni også.. tja... det... *plystre-plystre* det må man vel regne med på en 22 år gammel bil.

Får se om jeg kanskje plukker ned hele bilen en dag, dersom jeg slipper snøen OG får meg et skikkelig sted å stå.

Ang. før og etter bilder, så skal jeg få klasket opp noen bilder i morgen.

Hilsen Glenn (som synes Emil er en kjærnekar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider