cyanide Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Skal til Tromsø en tur i helga, så tenkte jeg å se om jeg fant sånn xenon-ombyggingssett. Noen Tromsøværinger her som vet om det er noen sjapper som har sånt på lager? :confused: Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Skal til Tromsø en tur i helga, så tenkte jeg å se om jeg fant sånn xenon-ombyggingssett. Noen Tromsøværinger her som vet om det er noen sjapper som har sånt på lager? :confused: Nor Diesel :) Er like ved tverrforbindelsen i breivika.... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 faktisk under tverrforbindelsen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 mekonomen har Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Takk for svar gutter :) Er ikke kjent i det hele tatt i Tromsø, men finner sikkert fram :p Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Mekonomen ligger også i breivika, rett ved siden av Statoil.. Breivika ligger sånn ca. rett nedfor sykhuset/undervannstunnelen :) Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 mekonomen har Ikke. Ihvertfall ikke da jeg jobba der i fjor høst. Var visstnok slutta og føre det fordi det ikke var holdbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hehe, jeg jobber der nå :) Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hehe, jeg jobber der nå :) Da regner jeg med du har kontroll:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kommer nok innom Mekonomen i morgen.. Sitter på hotellet nå :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg