Reinert A Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 jeg kan få tak i billig speli soting igjennom en kamerat... Hva syns politiet og veivesenet om detta? og er det noen som har noen personlige formeninger så er det bare og komme med det... posetive og negative :D Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Rino Hva syns politiet og veivesenet om detta? Jeg tror veivesnet blir skikkelig provosert av dette.. :rolleyes: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 har hatt det på bilen i sommer, ingen som har sagt noko til meg! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Så lenge du ikke soter sidevindua fremme og frontruta så vil dem ikke si noenting Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 jeg vil sote fram rutene :D Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Rino jeg kan få tak i billig speli soting igjennom en kamerat... Hva syns politiet og veivesenet om detta? og er det noen som har noen personlige formeninger så er det bare og komme med det... posetive og negative :D Mvh Rino Jeg skal legge på speilfilm på alle rutene på vanen min når jeg får den klar, blir spennende å se hva dem sier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Jeg har planer om 44% gjennomlysning foran og 24% gjennomlysning bak på min golf 2. Soting av speila, tror ikke jeg gidder tenke på det, desverre. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Når var det veivesenet begynte å ta folk for sota speil? Kanskje du tenker på biltilsynet? Hva er grensa for å sote rutene forran? Da tar jeg likt rundt hele... syns det ser bedre ut enn mørke bak og lyse forran... :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 tror ikke disse folka snakker om å sote speilene, tror de snakker om solfilm som har speil effekt fra utsiden :D Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Laaars Når var det veivesenet begynte å ta folk for sota speil? Kanskje du tenker på biltilsynet? I gamle dager het det biltilsynet. Nå heter det Statens Vegvesen Trafikkstasjon osv. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by TheFANATIC I gamle dager het det biltilsynet. Nå heter det Statens Vegvesen Trafikkstasjon osv. vel.. Biltilsynet: http://www.biltilsynet.no må ikke forveksles med statens vegvesen: http://www.vegvesen.no/ Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 er såååååå GAY da.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by rdl er såååååå GAY da.. gratulerer, fint å komme ut av skapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 En her i byen har en Lilla 850 stylet 245 med speil soting på alle rutene. Og halve frontruta (toppstripe lissåm). Også har han speilsoting på frontlyktene også. Lurer på hvorfor folk mener 240'er er harrye? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by LupoB0Y vel.. Biltilsynet: http://www.biltilsynet.no må ikke forveksles med statens vegvesen: http://www.vegvesen.no/ Det heter Vegtrafikktilsynet og er en avdeling innenfor Statens Vegvesen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg