Reinert A Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Precious Jeg har planer om 44% gjennomlysning foran og 24% gjennomlysning bak på min golf 2. Soting av speila, tror ikke jeg gidder tenke på det, desverre. faen? er det du har røyka fornoe a? skal liksom ikke sote speila! Skal sote rutene med soting som er "speil" , du kan se deg selv når du ser på vinduene.. jaja..ekke like lett bestandig... Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Jonte En her i byen har en Lilla 850 stylet 245 med speil soting på alle rutene. Og halve frontruta (toppstripe lissåm). Også har han speilsoting på frontlyktene også. Lurer på hvorfor folk mener 240'er er harrye? hmm fordi : 1. De er generelt ganske stygge! 2. Det er mere rust enn lakk på dem! 3. Stygge biler , selvom de er styla! 4. De er ubeskrivlige stygge 5. Alle skulle blitt vraka Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 1. VOlvo er stygge 2. volvo er styggere enn stygest 3. dem blir enda styggere med styling! 4. dem har like langt panser som dem har bakluke (trenger følge bil pga lang last) 5. dem ER bare STYGGE!!! 6. hvem av delene skjønte du ikke? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 by thge way, jeg har side ruter bak OG front sota med 43% panther black 3M film, kjørte forbi 4 polti biler i dag på siden.. INGEN reagerte på sotinga... har utrolig nokk ikke fått så mye som en fartsbot siden denne ble bygd..... ikke har jeg blitt stoppa heller..... merkelig! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by NiX tror ikke disse folka snakker om å sote speilene, tror de snakker om solfilm som har speil effekt fra utsiden :D Tror det var ment som en spøk.... eller?? Hvis ikke lollollollol babyhmm? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 hahahahahhahaha....ja! vi soter speilene!! dritfett! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by rdl 1. VOlvo er stygge 2. volvo er styggere enn stygest 3. dem blir enda styggere med styling! 4. dem har like langt panser som dem har bakluke (trenger følge bil pga lang last) 5. dem ER bare STYGGE!!! 6. hvem av delene skjønte du ikke? yes yes! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg