Michael Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Kurrant bil som er gått "lite" til volvo å være, kun 191 000km. Spygrønn farge, 100% original bil som ruller på stålfelgene som følgte med fra fabrikk. Ingenting i veien med bilen. EU-GODKJENT til April 2007. 8000,- Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ingen som trenger arbeidsbil? Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ingen som trenger arbeidsbil? jo, men kunne tenke meg å se bilde® av bilen før jeg eventuelt reiser lengst vest... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1209975 Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bilen ryker til første mann med 10 000,- Alt det elektriske er forresten byttet i April, går som en klokke. Ring 414 57 840 Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Fortell litt mer om bilen. b23a? M-47 kasse? Er det noe bildene ikke viser? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg har lyst på Volvo............:( Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 b23a ja, om det er M-47 klasse har jeg ikke peiling på! Det bildene ikke viser er et par rustbobler i lakken (3-4 stk.) og det går ikke gjennom karosseriet, så bilen fremstår som rustfri. Sommerdekkene er gode, holder 2 sesonger til ved normal kjøring, vinterdekkene har jeg ikke fått fatt på enda, da han jeg kjøpte bilen av er i Oslo for øyeblikket, men de er kjøpt i fjor. Det som er verdt å nevne, er at bilen ikke slår inn på alle sylindrene på tomgang, men det er jo egentlig bare en bagatell, samt at bilen hoster litt på kald motor, også en bagatell. ALT det elektriske ble byttet April 06. Bilen har gått i Sogn og Fjordane, og er ikke ungdomskjørt. Dette er en bra bil, og en av de bedre Volvo 240'ene som fremdeles er original. Selges grunnet spontan avgjørelse på skolegang. Kjøpt for 12 000 for drøye 2 uker siden. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Har nå fiksa "problemet" med tomgangen, og det var kun å skifte en vakumslange fra bremsekraftforsterkeren, da den som stod der var hull i. Har også funnet ut at det er et lite rusthull på høgre framdør, men ikke noe stor sak. Bilen går nå for 8 000,- Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Nydelig vinterbil for meg det her. Hadde jeg bare ikke bodd så langt unna. Prisen var forresten også "snill" Har forresten en kamerat som bor mellom Florø og Førde som skal til Oslo om 2 uker. Får du ikke solgt den før det. Noe du bør.. så tar du kontakt med meg. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Bilen blir hentet av en kar fra Bergen på Mandag, men skulle det skje noe annet, så legger jeg det ut her. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Karen fra Bergen kom aldri, så bilen er igjen til salgs. Henta også piggdekkene for et par dager siden og de ser veldig bra ut. 3 av de er så godt som nye, mens det ene mangler halvparten av piggene omtrent. 8000,- , og jeg kan være behjelpelig med transport mot forhåndsbetaling. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Karen fra Bergen kom aldri, så bilen er igjen til salgs. Henta også piggdekkene for et par dager siden og de ser veldig bra ut. 3 av de er så godt som nye, mens det ene mangler halvparten av piggene omtrent. 8000,- , og jeg kan være behjelpelig med transport mot forhåndsbetaling. Hva mener du med behjelpelig med transport da? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jeg er en ærlig og redelig mann, så om noen skulle finne det O.K å forhåndsbetale meg 8 000,- + utgifter det koster meg å frakte bilen til en plass mellom A og B, så kan det la seg gjøre. (Om du tilfeldigvis skulle til Sogndal for å besøke kjæreste etc. så kommer jeg inn med bilen mot at du spanderer en bussbillett på meg tilbake til Florø) Dog, jeg tror det blir billigst å komme og hente bilen selv. En flybillett fra Oslo til Florø koster 430,- og da får du til og med kaffe, te og juice på flyet! :) Hvor bor forresten kompisen din? Eikefjord eller Naustdal? Mvh. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kan legge inn et bud på 5000. Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg