Gå til innhold

Min Bora (Getta) 1.8T - Til Salgs!!

Ranger emnet

Woundz

Anbefalte innlegg

Ja, tenkte siden det ikke er så mye aktivitet her så kan jo jeg starte med å lage en tråd om bilen min.. :) Håper dere andre med Bora gjør det samme, så kan vi diskutere litt om diverse dilldall og gi hverandre tips og triks.. :D

Tja, kjøpte bilen rett før jul.. Bilen er en 2001-mod, 1.8T, som hadde gått 62k km da jeg kjøpte den og fulgt alle servicer.. Har det meste av ustyr bortsett ifra NAVI bla.

8stk Alu felger, Senkesett, Sportsunderstell osv.

Slenger med bilde av sånn den var ett par dager etter jeg kjøpte den..

MinBora081.jpg

MinBora054.jpg

MinBora069.jpg

Så kom dagen da jeg endelig kunne legge om til sommerdekk(225\45-17)..

MinBora130.jpg

MinBora139.jpg

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant fort ut at jeg skulle ha heftigere sommerhjul så da dro jeg og bestilte 235-35\19" dekker og felger..

Så hadde jeg bestemt meg for lenge siden at jeg skulle lakkere frontleppa, bakleppa, motordeksla, oljelokket, kjølevæskelokket bla. Så da dro jeg for å få lakkert det. Samma dagen(fredag) ringer mobilen og sier at felgene mine har kommet, i alt hast drar jeg ned å henter de før jeg drar på lakkverstedet..

Så demonterte delene og mens de sto til lakkering så la jeg om til de nye sommerhjula :)

Dagen etter(lørdag) dro jeg ut å knipsa ett par bilder :)

VW-Audiklubbtreff022.jpg

VW-Audiklubbtreff008.jpg

VW-Audiklubbtreff010.jpg

Dagen etter (søndag) er det utstilling på Fredriksten Festning med VW-Audi Club..

VW-Audiklubbtreff082.jpg

Etter de bildene der har jeg tatt av "Bora" og "1,8T" merket på bagasjelokket for å få det mer cleant.. ;)

Kom med tips og triks om hva dere syns jeg bør gjøre\ikke gjøre med bilen..

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]1999-mod. VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ett bilde av åssen motorrommet ble etter lakkeringa(litt dårlig bilde men)

19kim003.jpg

Så har jeg trekt opp kabler til stereo, og fått inn RF P2 Sub og RF P2002 forsterker..

Og så har jeg kjøpt TS-stålfilter og TS-avlastingsventil som er ferdig montert men har ikke tatt bilder av det enda.. ;)

Slenger med ett bilde jeg tok som jeg syns var litt kult :P

MinBora242.jpg

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]1999-mod. VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syns det er penere uten 1,8T merket jeg :)

Nei, er ikke mange med den motoren her i Norge, litt rart egentlig..

Takk for komentarene :)

Tone vinduene litt hadde blitt pent ja :)

Mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]1999-mod. VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har! Ja det er ikke lett å finne en Bora med 1,8T.. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en, men ble en 1,6 16v på meg.

Kan godt slenge inn et par bilder av bilen min jeg også :)

bora2.jpg

bora1.jpg

Har tenkt å lakke frontleppe og bakleppe i samme farge som bilen, og sote rutene.. Ellers er jeg meget fornøyd med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har! Ja det er ikke lett å finne en Bora med 1,8T.. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en, men ble en 1,6 16v på meg.

Kan godt slenge inn et par bilder av bilen min jeg også :)

Har tenkt å lakke frontleppe og bakleppe i samme farge som bilen, og sote rutene.. Ellers er jeg meget fornøyd med bilen :)

Ser det er forskjellige sideskjørter på bilene deres? Er det forskjellige.. Han med a8rimza hadde fete sideskjørt...

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...