Woundz Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Takk for det.. :) Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre\ikke gjøre med bilen for tida.. Mulig svak toning av vinduer, sorte blinklys og sorte baklys iallefall.. Bare til å komme med synspunkter om hva som haded blitt kult :) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Takk for det.. :)Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre\ikke gjøre med bilen for tida.. Mulig svak toning av vinduer, sorte blinklys og sorte baklys iallefall.. Bare til å komme med synspunkter om hva som haded blitt kult :) Mvh, Kim hmmm bare for å komme med noen innspill så ville jeg ha vurdert: -emblem fri grill -tette/sveise oval i panser -bytte/lakke "tre" imitasjon innv. -fjerne merker(hvis det ikke var gjort..? -toning av ruter (ja som du nevnte tidligere) skal tone rutene mine selv og det skal ikke bli "harry" mørkt men lett og lys toning. fått en fin pris på toning av alle sammen men da innebar det at jeg demonterte dørtrekk osv selv og hjalp til. Da blir også ordentlig gjort slik at det ikke synes i kantene på vinduene at det er film der :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 tøff bil.. sikler litt etter en bora selv.. får se :D Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Takk for det folkens :) Kunne godt tenkt meg å bytta ut treet med børsta aluminium ja :) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Takk for det folkens :)Kunne godt tenkt meg å bytta ut treet med børsta aluminium ja :) Mvh, Kim Fin bil du har! Det koster flesk å bytte! Har sjekka sjøl! Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Fin bil du har! Det koster flesk å bytte! Har sjekka sjøl! Chr ja det er svindyrt, sjekka pris på den ene i førerdøra og den kosta rundt 5-600kr bare den. og da blir det dyrt når det sitter slik i alle dører samt hele ramma rundt klima og cd spiller samt koppholder OG girkula ikke minst... nei dette blir nok demontert i bilen min og slengt inn i lakk boksen sammen med hele bilen min.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Nå blir det montert KW(v2) justerbart senkesett til neste uke! Skal bli deilig, få bilen litt lavere bak.. Bestilt noe mer småtteri også :D :cool: Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Sånn for bare å oppdatere litt om bilen min(Jeg klarte ikke holde meg lenger :D ) hehe Her er noen bilder av arbeidet og noen av delene ;) Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Prøving og tilpassing her.. Her står bilen hos lakkerern.. Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Her er bilen ferdig lakkert.. ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 ser jo nice ut dette, bare få på noen gromfelger nå da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Takk for det :) Felgene er på vei, synd det er noen norske firmaer som ikke er seriøse og driter i kundeservice.. Jeg er vel den første i Norge og Sverige som bygger om til Golf IV front såvidt jeg vet ;) Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Veldig modig gjort, siden ingen har gjort dette før. men er noe usikker på hva jeg syns. men bakluka var CLEAN:D noen fler bilder av front, close-ups? vises litt dårlig på de to bildene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hehe, jeg ville gjøre noe som ingen har gjort her til lands, og så har vi lagd sleepy bõser som jeg syns er kulere enn den oppbrukte Bad-Boy looken.. ;) Jeg skal få tatt bedre bilder da jeg blir mer ferdig, skal montere R32 stabstag, sommerfelgene, og slippe bilen mer ned osv +++ hehe ;) Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Har fått felga nå.. Kommer mer senk da jeg får montert r32 staget og mer stæsj ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg