KingCamel Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69639 Jeg refererer Hans Rotmo i en av sangene hans: "Staten syg sæ feit å dryg". Hva er egentli vitsen ? Tjener de ikke nok på oljen lenger ? Det er da vi som betaler det de tjener der også.. Hipp hurra for norge! :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Ref. fotball sang; Ofrer ALT, alt for Norge.. Ofrer ALT om vi må... osv osv Om du ikke liker det så kan jeg referere til en annen sang, der løsningen ligger , av ei gruppe kalt Black Ingvars; Jäg vil dra til Sverige och spela inn porfilm, och alla grabbarne skal bli sjalu... ...jess nå kan dere lure på hva jeg sitter å laster ned på kazza om kveldene gitt :rolleyes: *ler* --> lol Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Kjør me finnlandshette og uten skilt foran, så går d nok bra skal dere se:D :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Er det tid for en ny e-post aksjon? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Flere fotobokser? Ja like I care.. Hvor fort må man kjøre i 90sone da for å bli "knipset" bilde av? Så hardt kjører jeg sjelden uansett tenker jeg.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Mondeo Er det tid for en ny e-post aksjon? Jeg har en mere passende aksjonsform i tankene: Man lager store klistremerker som man klistrer over "Automatisk Trafikk Kontroll" skiltene med teksten: "Obs. Kjør sakte, Ta seieren fra han Staten!" Gjerne med bilde av en Fjellfinn med jøglerhatt :D Så er det bare å passere boksen i lovlig hastighet, dermed vil det til slutt måtte bli et tapsprosjekt for pol10. Utopisk prosjekt? Hvem vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Karina Ref. fotball sang; Ofrer ALT, alt for Norge.. Ofrer ALT om vi må... osv osv BULLSHIT! MØKKALND. Her skal det faen ikke kostes på en kr for velferden,men kastes bort penger på å ta vi stakkars jævlene som har det såpass travelt at vi ligger 10-20 over i "høyhastighets sonene" BAH!¤#"&%#¤&%¤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by Mondeo Er det tid for en ny e-post aksjon? Eventuelt kan man jo gå litt hardere til verks, slik som nederlandske Tuf Tuf Club - killed Gatsos gallery . De har for vane å merke boksene med selvlysende spray noen dager før, bare for å vise hvilken boks som skal dø neste gang. Viser det den rette holdningen, eller? ;) Hvis nederlandsken ikke er helt på høyden er det en engelsk side her . Hardt mot hardt, det er vel det eneste språket trafikkmyndighetene forstår? Det er meg i grunn en gåte at det ikke er flere demonstrasjoner rundt måten bilbrukere blir behandlet på her i landet. Vakkert :D Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Off.. blir så sinnsykt provosert av dette: Politiet vil resten av året ha kontroll nesten døgnet rundt flere steder i landet. Fotoboksene skal bli tatt mer i bruk og i flere timer av gangen. Håpet er selvsagt at færre kjører for fort og blir tatt bilde av, men vi forventer å øke bøteinntektene, sier politiinspektør Tov Svalastog i Politidirektoratet. Politidirektoratet skriver i et brev til politimesterne at sommerens mange ulykker har vist at denne prioriteringen er både nødvendig og riktig. AT DET GÅR ANN !!! Skjønner de ingenting ??? De fleste ulykkene skyldes jo ikke at Ola Nordmann kjører i 100 i 90 sona !! Det skyldes: *Rusmidler *Selvmord *Trøtte varme uoppmerksomme sjåfører * Folk som gir F*** uansett Og andre halvparten er jo de som møter alle disse !! Det eneste de oppnår med dette er jo det som han sier at "vi forventer en økt inntekt".. Og at vi vanelige fornuftige billister blir straffet !!!! DET er faen meg DET eneste det handler om !! Hva med å lage bedere veier ??? Bredere vegskuldere ???? 4 felt ??? Kappe ned litt skog ????? ÅÅÅÅ!!!! :mad: :mad: :mad: fucku Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg