Gå til innhold

Uff for en tabbe

Ranger emnet

Gjest Trailer

Anbefalte innlegg

Nå har jeg holdt på i 2 timer etter jobb for å lage maler for å skjære til en plate som jeg nå har lagt i bagasjerommet. Jeg har målt opp, og lagt papp først for å måle opp, og skjært til pappen osv. Så etterpå tenker jeg litt, hmm, jeg kunne jo bare brukt den matta som var der fra før for å gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg holdt på nesten en hel dag i bagasjerommet. Bygde en vegg som delte bagasjerommet omtrent på midten, med subkasse bak og to forsterkere foran.

Det ble sent, og det ble natt, og jeg ble ferdig. Det jeg ikke hadde tenkt på var at hengslene som bagasjelokket henger på går ned når lokket lukkes. Bagasjelokket gikk ikke igjen! Hehe.. Ble buss på jobb dagen etter :P

Er nok en del av oss som har noen brølere på samvittigheten!

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matta er ikke den perfekte løsningen heller.. men tålelig bra blir det. jeg skulle da ikke ha noe annet som dekte over heller da, så det skulle og måtte liksom bli pent.. Men nå skal jo alt ut igjen så..

min metode når det kommer til instalasjon, dog noe dyr i lengden:P

Prøv-feil-lær-prøv igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg skulle skru ut en av mine 6x9ere, og skrujernet var litt dårlig, så jeg måtte trykke skikkelig hardt og wips! der skrapet skrujernet ganske bra i membranen:rolleyes: Heldigvis funket de like fint etterpå m'm

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider