Gå til innhold

nye bilder av bimmeren !!

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr.Stream

Frekke bilder Henrik. SÅ noe kjent på det siste bildet :D

Vi må få til en fotoseanse snart. Hadde vært kult med noen bilder av to tøffe E46er.

:D

skal begynne å bygge på anlegget i løpet av uken, bare få inn materialet først :) Hva materiale mener du er best og bygge i? (selve kassene altså)

har funnet et bilde jeg av et oppsett jeg synes var bra... bare jeg vil ha begge forsterkerene over reservehjulet + litt lysdioder osv osv

en fotoseanse i nærmeste fremtid må vi få til :)

post-1156-13804851737663_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk 22mm MDF til kassen. Prøv deg på 40 liter pr. element. Funk som bare det i gamlebilen. Du kan fint bruke 12mm til resten av trunken.

Kan bli bra med det oppsettet der ja. Og sleng i noe Blacklight lysrør. Vi har det i flere lengder.

Jeg stiller med nyvaska bil og kamera. Du stiler med nyvaska bil og lappen i lomma.:D

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk 22mm MDF til kassen. Prøv deg på 40 liter pr. element. Funk som bare det i gamlebilen. Du kan fint bruke 12mm til resten av trunken.

Kan bli bra med det oppsettet der ja. Og sleng i noe Blacklight lysrør. Vi har det i flere lengder.

Jeg stiller med nyvaska bil og kamera. Du stiler med nyvaska bil og lappen i lomma.:D

haha jeg stiller, har skaffet meg 12mm allerede, så får begynne med resten i neste uke en gang :)

forresten jeg har et 5megapixlers kamera..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke like greit å bygge en kasse ned skillevegg i midten? Det har jeg alltid gjort.

Har fått en til med på fotoshooten. En E39 520 med full M5 optikk. 18" OZ Nova felger. Ser meget pen ut. Men skulle jo hatt enda flere Bimmere med da.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke like greit å bygge en kasse ned skillevegg i midten? Det har jeg alltid gjort.

Har fått en til med på fotoshooten. En E39 520 med full M5 optikk. 18" OZ Nova felger. Ser meget pen ut. Men skulle jo hatt enda flere Bimmere med da.

Sjikkelig kult med en 5er og med da, problemet er at platene jeg har fått ikke strekker til i lengen til 2 kasser, det e jo ikkje "så" mye mer arbeid... Eg sko bare måla vinkelen på seteryggen og så sko ann laga någen byggetegninger på autocad te meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider