Svends3n Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Noen som vet hvilket innpress jeg burde bruke på min golf med mye valsede skjermer? jeg har valset den lille kanten som går rett ned, så den følger den skrå profilen på skjermen... Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Spørs vel litt på hvor breie felger du har tenkt på. Men 9x16 med ET15 funker jo bra. Har det selv, og ligger fint uti kanten det. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 okei:) Har 7,5x16 med ET35 nå hehe:) hvor mye kan du senke med 9x16 og ET15 da? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Pen bil du har forresten:) Er det mange cm kant på de felgene du har på det bildet du har link til i profilen din? og hvilke felger er det? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Da må du nok få på noen spacere tror jeg, hvis ikke så blir felgene bli liggendes ganske så langt inn. Tja, litt vondt å svare på. Selv så har jeg vel senket noe rundt omkring 65-75mm foran og 55-65 bak. Men kan nok fint skru ned til rundt 85mm foran uten at det skraper så altfor mye. Har skjært ut mye foran og har G60-breddere så subber ikke så lett da. Bak så har jeg ikke gjort noe, og der subber det litt i dumper og hvis jeg har 2-3stk baki. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Pen bil du har forresten:)Er det mange cm kant på de felgene du har på det bildet du har link til i profilen din? og hvilke felger er det? Heh, joa, takk for det:): Er vel 6-7cm kant mener jeg det var. Så lenge siden jeg målte så husker ikke helt. Felgene heter forresten AEZ Paron X. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 jævli pene felger:) Tenkte på noe lignende:) hadde egentlig lyst på 18", men ser jo at det blir jævli kult med 16" også, bare de er breie nok, å bilen er lav nok:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Styr nå for all del unna 18"ere. Dette ser ytterst sjelden ut bra på en Golf 2. 17"ere er vel egentlig det største som kan bli ordentlig pent på en Golf, men dette forutsetter at du har senket nok. 8-9x15 eller 9x16 er nok veien å gå:thumb Med riktig innpress og nok senk så er det det som kler Golf 2 best, IMO. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Okei:) Vi får se hva det blir til:) Men en ting er sikkert.. Bilen skal være LAV:): Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Har jævli lyst på Brock B1:): synes de ser sinnsykt bra ut på Golf 2:): Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Brock B1 er kule de, men er kanskje litt standard rundt omkring. Brock B9 er jo rimelig fine: Eller Brock B12 som er de samme som B9 (etter hva jeg kan se) bare ikke skrudde, og dermed billigere: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hvem selger Brock felger da? og er ikke de svindyre? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 http://www.dubmeister.co.uk/ blir mellom 8 og 9 tusen ferdig levert i Norge. altså inkl 25% moms + frakt. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 http://www.dubmeister.co.uk/ blir mellom 8 og 9 tusen ferdig levert i Norge. altså inkl 25% moms + frakt. Hvorfor ikke kjøpe de direkte fra Tyskland? De er jo tross alt tyske. Færre mellomledd http://www.tunershop.de Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg