Orion Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Hvor mye tåler en AUdison SRX å få på inngangen sin? Lurer på å kjøpe en Alpine CDSPILLER som har 4V utgang.. passer det...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Den tåler 0,2 til 5v RMS Så den spilleren blir fin den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TVR Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 audison VRx er ikkje den beste serien, Hr100 er noke av det råaste en kan få tak i. hv sedici og trenta er desverre gått ut, men dei har betydelig bedre lyd en vrx. har en sedici sjølv og har testa meste parten av audison produktene , sedicien har best lyd men vrx har meir innstillings muligheter. må desverre selge sedicien:( importøren av audison, focal og cadence har butikken sin samme plass som eg bur : http://www.iceaudio.no Audison er å anbefale på det sterkaste , går vanvittig bra i lag med focal. eg veit!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahle Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Har en golf gti 87 mod der jeg har en Audison srx-3 som driver en Focal Access 13 tommer og et Focal Polykevlar 165 frontsett. Dette spiller etter min smak kanske bra og den har ikke problemer med og drive dette! Mener at du får mye for pengene viss du kjøper Audison og Focal uansett prisklasse du har tenkt deg og lagt deg i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg