jørn bergflødt Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Syntes dette gjorde seg, og passet bra inn m de chrome ringene rundt instrumentene mine! Har ikke dyttet den helt på plass for litt tilkobling gjenstår! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Herligt! chrome er fint! gjort det selv eller? Er forresten chrom på instrumentene org på s3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Du gleder deg til vintern, eller? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 jørn bergflødt skrev: Syntes dette gjorde seg, og passet bra inn m de chrome ringene rundt instrumentene mine! Har ikke dyttet den helt på plass for litt tilkobling gjenstår! Jørn Dette har jeg etterlyst å se :D hadde du kunne laget en liten how too eller en oppskrift på dette hadde det vært kung ;) A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ja gleder meg til vinteren det må jeg si, er faktisk da bilen er morsomst! Nei det er ikke org m chrome ringer på S3! Ja skue gjerne laget en HOW TO, men nå er ting gjort, og jeg irriterer meg like mye hver gang jeg gjør noe så glemer jeg å ta bilder og slik, men kjøpte bare en ny ufte ventil, og pelte ut alt inni,laget et hull til instrumentet i en plate limet den inni, og trakk m filt! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hehe Ja er vel fort gjort å glemme det i farta :D hvor er den vakumslangen koblet til i motorrommet? og hvor henter du spenning til lyset i målern? Har planer om å sette inn slike aluringer også,gir et lite løft det :D A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 speedUP skrev: hehe Ja er vel fort gjort å glemme det i farta :D hvor er den vakumslangen koblet til i motorrommet? og hvor henter du spenning til lyset i målern? Har planer om å sette inn slike aluringer også,gir et lite løft det :D A Slangen i motorrommet koblet jeg til slangen til FPR (Bensintrykkreg). Er visst der det er mest riktig å hente trykket! Og bilen peaker på ca 1.5bar, og det er ca som den skal i følge "boka". Strøm hentet jeg fra der du skrur på lysa på bilen, bare brukte voltmeter og målet hvem ledning som hadde strøm når bryter var på og hvem som ikke hadde når den var av! Skjønner?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Okey 2 da. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jørn bergflødt skrev: Om temp målern viser - 15,5 grader?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 bare jeg som tok den "gleder seg til vinteren" ? tenkte vel på ettersom att ventilen er fjernet, ikke hvor gøy bilen er :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jørn bergflødt skrev: Slangen i motorrommet koblet jeg til slangen til FPR (Bensintrykkreg). Er visst der det er mest riktig å hente trykket! Og bilen peaker på ca 1.5bar, og det er ca som den skal i følge "boka". Strøm hentet jeg fra der du skrur på lysa på bilen, bare brukte voltmeter og målet hvem ledning som hadde strøm når bryter var på og hvem som ikke hadde når den var av! Skjønner?? Jørn Den er god,får bare somle meg til å kjøpe litt deler og slikt. Så bra ut på bildene også :D A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Heisann jørn! Er din s3 egentlig en 99 modell? Ser du har analog klokke, noe jeg ikke har sett i andre s3'er bare :) Just curiuos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 spiffo skrev: Heisann jørn! Er din s3 egentlig en 99 modell? Ser du har analog klokke, noe jeg ikke har sett i andre s3'er bare :) Just curiuos Er ikke digital klokke noe som inngår i faceliften til s3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 andy_mcnabb skrev: Er ikke digital klokke noe som inngår i faceliften til s3? Nope.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 spiffo skrev: Heisann jørn! Er din s3 egentlig en 99 modell? Ser du har analog klokke, noe jeg ikke har sett i andre s3'er bare :) Just curiuos det er en sein 99! Så alle sier 2000 mod, overligger lissom! Har egnetlig aldri tenkt på den klokka jeg! Hmm! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg