Gå til innhold

Montert Turbotrykkmåler i S3'n!

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

det er en sein 99!

Så alle sier 2000 mod, overligger lissom!

Har egnetlig aldri tenkt på den klokka jeg!

Hmm!

Jørn

Okey;) Så forresten et par poster av deg på tyresmoke istad.

OT: Idag fikk jeg meg ny S3, ENDELIG;D Så kan vi ut å teste litt vagcom og stash når jeg får tatt oppkjøringa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er på Tyresmoke du oxo!Genialt forum det da!

Ny S3 igjen ja! Digg da!

Send noen bilder til meg a!??

Ja da møtes vi en dag, så kan vi utveksle litt erfaringer, og sjekke litt vagcom vøttø!

jørn

Hmm.. Jeg får ikke lagt ut noen bilder enda, da webdomenet mitt er nede for tiden. Blir forhåpentligvis fikset til helgen. Skal prøve å få ut noen bilder da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slangen i motorrommet koblet jeg til slangen til FPR (Bensintrykkreg).

Er visst der det er mest riktig å hente trykket!

Jørn

hei

Snakket med brede på tsracing idag,han sa at det var lurest å hente trykket fra slangen til avlastningsventilen og ikke fpr.

Dette grunnet,hvis du skulle miste trykket pga en slange ble ødelagt eller no, vil du samtidig miste trykket på bensinpumpa og det er ikke heldig hvis det skjer under pådrag feks.

mvh

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Snakket med brede på tsracing idag,han sa at det var lurest å hente trykket fra slangen til avlastningsventilen og ikke fpr.

Dette grunnet,hvis du skulle miste trykket pga en slange ble ødelagt eller no, vil du samtidig miste trykket på bensinpumpa og det er ikke heldig hvis det skjer under pådrag feks.

mvh

A

Oki hørtes fornuftig ut det, kanskje jeg får modde om da!

tAKK

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

Jeg har ikke no greie på dette egentlig,men som du også sier så høres det fornuftig ut :D

PS, kommer snart med bilder av min måler også,bare montere den i bilen først.

Har støpt den inn med glassfibersparkel i den lufteluka,trur det blir bra hehe

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boost3.jpg

Okey 2 da.

boost2.jpg

Hei!

Ser at du har samme problem som meg på en A4 jeg har med kjørekomputer. Problemet mitt er at tall og streker forsvinner litt når det blir varmt i kupèen, men er 100% tilstede når det er kaldt. Noen som vet om det finnes noen måte å få dette fikset uten at det koster skjorta og en arm? Skal selge bilen, så er ikke interessert i å legge ut så mye på sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser at du har samme problem som meg på en A4 jeg har med kjørekomputer. Problemet mitt er at tall og streker forsvinner litt når det blir varmt i kupèen, men er 100% tilstede når det er kaldt. Noen som vet om det finnes noen måte å få dette fikset uten at det koster skjorta og en arm? Skal selge bilen, så er ikke interessert i å legge ut så mye på sånne ting.

Helt korrekt!!

Irriterer meg grønn!

Selg den når det er kaldt i kupeen!!

Hehe.

Har ikke sjekket opp noe ang pris og sånn, men muligheten for å skaffe noe på ebay er vel der!

jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper på at gradestokken har sunket under 15 grader nå, så det er ikke så mye jeg ser til problemet. Mener å ha lest andre plasser (husker ikke hvor i farten) at dette er et velkjent problem på kjørekomputerne til Audi. Får satse på at kjøper ikke legger for mye merke til det, eller er klar over disse problemene.

Aja, skal bare ha bilen ca 1 mnd til før det blir bytte til S3 :) Står foreløpig i garasjen uten skilt da jeg sparer 10K på å vente 1 mnd med å regge den. Betaler nok avgifter til staten! Skal hive ut bilder når skilt og styling er kommet på. Er for øyeblikket 100% orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...