SHN-Motorsport Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 fine ting! har tenkt å mekke meg no stabilisering ala krengekniver bak på min og samler litt info på vordan andre har gjort det :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tja, her er noen bilder, håper dette hjelper! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 gromt prosjekt lars:D all respekt skal du ha her.. legger meg flat jeg. gjennomført;) Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 gromt prosjekt lars:Dall respekt skal du ha her.. legger meg flat jeg. gjennomført;) Jo takk! Venter på når det kommer en tråd fra deg med litt info! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Jo takk! Venter på når det kommer en tråd fra deg med litt info! Mvh LSR hehe..da kan du vente litt.. det kan ta litt tid.. fortsett å ta bilder:thumb Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Endelig er delene tilbake! Både girkasse og dempere er på plass! Demperne er bygd om av Simen på Simco (progresiv), og girkassa ser fortsatt ut som ny ifølge Atle i Skaar Motorsport! Da er det bare å gi gass på montering og forbedringer som skulle gjøres før denne sesongen på "gammærn", så skal han atter en gang snart rulle ut av garasjen!:driving Skal bli sååå morro å komme ut på bane igjen, med litt fighting:boxing! Gleder meg som et barn til julaften!:crazysant: NÅ ER DET VÅRSLEPP!:thumb Mvh LSR :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Rett og slett drit rått og gjennomført :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Takk for det!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Nå, Lars! Hvordan går det med doningen? Er dempere bygd om og på plass? Kommer en 142 til på banen nå utover vettu! Får håpe vi får muligheten til å møtes på banen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Du har PM om felgbredder/ombygger du kjente til.... leken 142.... synd om denn skulle bli vraket. men men. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Nei da nei da! Den skal ikke bli vraket. Den skal kjøres "forholdsvis" pent (onfiredevi)! Neida, dennne skal nok taes vare på! Husk dere så ikke hvordan denne bilen så ut før den ble RC bil!:tannløs: NB! Svar er sendt på PM! Mvh LSR :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Nei da nei da! Den skal ikke bli vraket. Den skal kjøres "forholdsvis" pent (onfiredevi)! Neida, dennne skal nok taes vare på! Husk dere så ikke hvordan denne bilen så ut før den ble RC bil!:tannløs: NB! Svar er sendt på PM! Mvh LSR :volvopower: har du bilde av bilen før?? Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Ja, men bare på vanlig bilde! Mye rust! Mvh LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Volvo 142 RC Fant et bilde fra i fjor da "frua" testa bilen!:kiss Samt et lite filmklipp når 142`n var kun dager gammel! (Sept 06) :volvopower: Det byttes en del ting på 142`n nå om dagen så det kommer nye bilder og film straks bilen er klar for sesongen! Mvh LSR :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Tøft! Det har jammen meg gått mye arbeid inn i denne, grom drivlinje og understell! Hva slags glass/plast/polycarbonate bruker du som ruter? Hvor får man kjøpt dette, og hva koster det? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg