Gå til innhold

Teamfortknox Opel Astra oppgradering

Ranger emnet

Erik Andre

Anbefalte innlegg

Og da var jeg endelig ferdig med å montere nye batterier.

Lade spenningen ligger på 15volt på begge batteriene så jeg tror nok de ikke skal gå tomme for strøm :)

Det tok litt tid, men man skal vel ikke slurve når man monterer slike kraft plugger :D

batteri-067.jpg

og litt feedback setter jeg pris på så ikke sitt å pell deg i nesa... skriv en komentar i steden :batman:

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nødvendig og nødvendig jeg er av oppfatning av jo mer jo bedre :)

dessuten for jeg litt mer Ah nå og et batteri med relativt kort avstand til forsterkere nå..

hyggelig at du mener det er sååå bra :) gjør så jeg fyser på å gå ut i garasjen å fortsette med engang :)

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nødvendig og nødvendig jeg er av oppfatning av jo mer jo bedre :)

dessuten for jeg litt mer Ah nå og et batteri med relativt kort avstand til forsterkere nå..

hyggelig at du mener det er sååå bra :) gjør så jeg fyser på å gå ut i garasjen å fortsette med engang :)

Hehe, det er det som er bra med feedback:)

Hun dama, har ikke no bil å ta bilder av med hun på nå, men senga mi tar seg jo godt ut?

Veninne eller modell?

Aprilia / Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger nok ikke ut bilder av alarm montering her... haha det for forbli en liten hemmelighet :)

fikk dsp'en min i dag så når jeg for til å montere den kommer det bilder..

har gjort noe småtterier da

trukket jord kabler til forsterkere med nylon strømpe med krympestrømper i endene.

diverse-001.jpg

her er de montert på jord fordeleren min en hønn gammel phoenix gold fordeler jeg fant i garasjen.. lakkerte lokket svart, hjalp en del :)

diverse-005.jpg

Og litt modding av basskassa så man kommer til automat sikringene (hoved sikringer)

diverse-003.jpg

står igjen litt modding av front plata på basskassa for å få inn 701 boksen.. kommer tilbake til det senere :)

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja... 10mm glass festa med sika var et helvete å få av :D

blir litt ledninger når jeg skal ha så mye baki der, 3 forsterkere og lader.

ikke nok med det, men jeg skal ha sikringer til spiller, dsp boks og til en fjernstyrings boks som man kan kontrollere med en alarm lignende fjernkontroll.. som jeg skal kunne skru av og på vifter, belysning etc dingsen har 4 kanaler.. har bare planlagt 2 ting enda.. men kjenner jeg meg selv rett blir det fort mer :)

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha helt klart, banna en del over emma regelboka :)

seineste banninga er jo at de skal sikre kondensatorer som batteri.. så jeg har 2stk strøkne 1.2F kondisser til salgs.. kanke kjøre de mellom en stor motstand som en sikring... da blir nytte verdien mindre enn vekta.. har som baktanke å lette anlegget en del nemlig :) så bilen blir litt morsommere å kjøre igjen.. ikke bare sub sub :D

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider