Gå til innhold

Teamfortknox Opel Astra oppgradering

Ranger emnet

Erik Andre

Anbefalte innlegg

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha... moro mann :hammer: synes det ligner mer på andre "dårlige patenter" med knøtte liten spole Per....:fatality:

Hehe.Spirit Of Sound matador,Spirit Of Sound..............

Åssen gikk det på Rudskogen forresten Erik.Mobilen gikk tom for strøm da du ringte.Jobbet ettermiddags uke.Skal forresten ut å kikke på en Pioneer P88

hos Steinar på BugBoys idag.Fikk PM på en som jeg kan få rimelig.

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kanon bra, mye folk, bra vær, mye pils og mye hyggelige bilstereo entusiaster, Fido Anders og Ketil, samt en utrolig hyggelig gjeng fra blaupunkt og må ikke glemme politiet som kom inn i audiocom teltet og spurte om vi kunne sette musikken høyere mitt på natta :)

Et par bilder :)

rudskogen_sept_2006-069.jpg

rudskogen_sept_2006-071.jpg

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer forhåpentligvis nye instrument skiver, snart en måned siden de ble bestilt. Her er en liten teaser :)

Dette er ikke vanlig folie som legges på, men plasma instrumentskiver fra Innoparts. finn ut mer på http://www.carbiz.no

skiver.jpg

vil se sånn ut i mørket:

Astra-G-1.jpg

Originalt går meteret til 220km/t, dette blir forlenget til 240Km/t så skivene jeg får aviker noe fra bildene :) også turtelleren har fått en "upgrade" jeg venter spent.

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

og da var instrumentene kommet og jeg har brukt dagen på å kose meg med å få de inn. Jeg må si at dette settet var virkelig bra, fulgte med en veldig bra manual på alt som skulle gjøres.. ned til hvor hver eneste skrue satt og veldig godt forklart hvordan fjerne viserene..

men dere vil vel ha bilder tenker jeg...

OK DA

Demontering

instrumentskiver-001.jpg

instrumentskiver-011.jpg

Settet i pakken.. alu ringen kom i egen pakke, men la de over for bildet.

instrumentskiver-004.jpg

Her er ledningsnettet som fulgte med lagt opp, jord til et heldig plassert jordings punkt og en stykk jalla strømtyv til støm ledningen til display lyset.

instrumentskiver-013.jpg

skivene og alu ringene montert, bare å montere den tilbake i bilen

instrumentskiver-012.jpg

og her er det på plass

instrumentskiver-006.jpg

og i mørket så det jo kanon bra ut da også

instrumentskiver-009.jpg

uff og uff må jeg på verksted å få resatt airbaggen igjen.. var ikke kult at det lyste på bilde, men skittau

Instrument skivene er som sagt kjøpt hos http://www.carbiz.no og jeg sender en stor takk til Tore TAKK TAKK

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider