Gå til innhold

Teamfortknox Opel Astra oppgradering

Ranger emnet

Erik Andre

Anbefalte innlegg

menyer er helt likt, er noen andre valg her.. noen som ikke var på 9855R men 9855 har også noen som denne ikke har.. som f.eks at det ikke går ann å skru av den innebygde forsterkeren i denne.. da det ikke er noe forsterker i den :P

men ja veldig likt

når jeg for dsp'n.. blir vel når jeg for råd til den.. koster som du nevner mer enn nok penger detta og jeg må ha salt i maten også :)

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har brukt det limet autod peker til på alt av trekk. Jeg brukte sikaflex/tech7 på å sette dørtrekk delene sammen igjen..

Jeg brukte en billig lakksprøyte kjøpt på biltema for å føre på limet.. et tynt, men hel dekkene lag på begge deler. Jeg pleier å begynne så nærme mitten av det jeg skal trekke og bevege meg utover.. men kommer litt ann på hvordan det jeg skal trekke ser ut. (det grønne på dørtrekket trakk jeg forfra og bakover) viktig at du for en til å hjelpe deg å holde stoffet du trekker med oppe fra kontakt flaten så ikke den limes sammen før du har "tilpasset" stoffet så du for en jevn og fin overflate.

tips. jeg pleier å tørr trekke stoffet på forhånd så jeg vet hva jeg skal gjøre når limet er på.. litt sent å ombestemme seg når halve stoffet sitter fast.

Må også skryte av vinylen til installbay. den er utrolig lett å trekke med. og har en utrolig fet farge for meg.. svart er ikke svart i denne sammenheng.. denne var svart matt og passa utrolig godt inn i bilen min

Bare pass deg hvis du bruker det kontakt limet.. er sinnsykt sterkt.. så hvis du legger vinylen/alcantara,raggartrekk eller hva du har tenkt å trekke med på feil så sliter du med å få det av igjen.. værste er hvis stoffet du trekker med krøller seg.. det blir fort en ball :P jeg fikk holde hjelp av en kompis når jeg trakk litt store deler med litt vinkler (dørtrekket blant annet).. alcantara er litt dyrt å kaste :)

Det er bra jeg kan inspirerer andre til å begynne å bygge.. takk for positiv tilbake melding

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker :) bare jeg snart kan få den nye bilen så blir det bagasje bygging så da får jeg testa litt :) trenger litt tid til å finne noe som passer med...grått :(

Det er noe av det jeg digger med Astraene, de er jo svarte inni :D hvilke andre planer har du for framtiden? vurdert å sette opp no multimedia?

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremtidige planer er nevnt, blir en ny forsterker. En to kanaler som skal drive midbass i døra, et nytt frontsett, samme merke bare 3veis i steden.. mellomtonen og diskanten skal bli drevet av fire kanaleren. Men først kommer dsp boksen til spilleren min.

kan nok hende jeg kjøper meg en skjerm eller 3, men har ikke noe planer om multimedia (5.1 oppsett) da det er stereo som er den store lidenskapen..

Ellers er planene ganske enkle forover en stund nå.. skal bygge om ryggen i sete.. altså ikke selve setet men skrå veggen der basskassa står, skal ha inn sikringer til spiller, vifter, lys og den slags og gjøre plass til dsp boksen.

Bilen skal få nye lamper rundt hele.. angel eyes lykter med svart bakgrunn og baklysa blir bytta til noe med svart bakgrunn.. lexus er litt 2002 greie..

Ellers blir det å kjøre mye bil og kose meg med musikk. Skal stille i emma neste år, vet ikke vilken klasse jeg stiller i enda, men det blir vel enten amatør unlimited eller proff unlimited..

Har ikke store troa på å ha sjans i proff, men etter det jeg har sett er det ikke mange i norge som stiller i unlimited i amatør klassen og medalje hver gang fordi jeg er den eneste som stiller blir for dumt, men det for jeg se neste år ;) (kan jo hende det er flere da)

ellers så har jeg fått noen hendvendelser angående den nye avataren min.. sms, msn, mail, pm.. what eva

her har dere et bilde å kose dere med :)

CRW_9960-01.jpg

NB jeg kommer på autofil messa selv om jeg sa jeg ikke kunne.. det greiene jeg skulle på ble ikke noe av.. dvs jeg gadd ikke da det var meninga at flere fra bilklubben jeg er i skulle være med og de ble ikke kontaktet for videre informasjon så da ga jeg FAEN i hele jævla greia

så hvis det er noen som vil lytte på bilen min som den er nå... så si i fra, jeg har ikke bilen inne så vi for ta en tur på parkerings plassen.. kommer vel til å henge i bilstereo hallen så å si hele tiden..(har noen biler jeg vil høre på) hvis dere ikke vet hvem jeg er så spør Anders Fleicher (autod-orange civic) så peker han meg helt sikkert ut. og sier.. DET ER HAN FEITEN DER!! :ahahahhaha:

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har klart å ungå de planene før nå (A) men høres ut til å bli veldig bra :) hu så jo bra ut, men fikk jo ikke sett så mye når hu sto i veien da :P syns du har vært flink til å bygge uten å overdrive hvis du skjønner:)

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk foresten lov til å kjøre tralla inn av ketil så hvis det er noen som vil høre på bilen er det litt lettere :) bare si ifra..

Var en kødd som klarte å herpe laderen min, men jeg har da batterier til noen tester hvis de ikke blir for lange:P har bestilt ny lader alt, men må ha penger til å hente den ut. Jeg kommer så fort jeg kan Pål :)

Mitt Opel Astra prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider