Gå til innhold

Syke IF...

triggerhappy

Anbefalte innlegg

Originally posted by triggerhappy

Ved å krysse av for ingen bruker under 28.

Hehe....jaja du tar sjansen på det da? Sånne ting kan fort bli en dyr affere.

Kjenner en som vraka en bil som ikke hadde forsikkring for under 25år når han var 19 eller noe sånn, ringte faren sin med en gang å fikk ordna det heldigvis.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Absolutt ikke, men det er eneste mulighet ved siden av å betale 58 000.

Lettvint løsning, til den dagen du kræsjer. Du får krysse fingrene og håpe du ikke forårsaker personskade, da er du jævlig ille ute. At foreldrene dine lar deg gjøre dette setter jeg et stort spørsmålstegn ved. (Jeg har forstått riktig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Trodde du hadde jobbet for penga jeg thomas :op hehe :) Får du bilen ? Trodde faen meg du lånte spenn jeg... Men fikk du seriøst så mye for den skitne mazdaen ? Damn ass :op

Lånte penger frem til jeg fikk solgt Mazdaen, men de er betalt tilbake nå.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Lettvint løsning, til den dagen du kræsjer. Du får krysse fingrene og håpe du ikke forårsaker personskade, da er du jævlig ille ute. At foreldrene dine lar deg gjøre dette setter jeg et stort spørsmålstegn ved. (Jeg har forstått riktig?)

Ekstra motivasjon til å kjøre med vett.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra motivasjon til å kjøre med vett.

Har du vett da? Siden du gjør dette? Kjipt å bli gjeldsslave i en alder av 19 år. Unnskyld at jeg sier det, men dette er ikke akkurat den smarteste "triksingen" jeg har hørt om. Om IF i tillegg snapper opp at det er du som bruker bilen, vil du kunne risikere å bli anmeldt for svik / forsikringssvindel. Du bør i hvert fall ikke fortelle det på et internettforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Har du vett da? Siden du gjør dette? Kjipt å bli gjeldsslave i en alder av 19 år. Unnskyld at jeg sier det, men dette er ikke akkurat den smarteste "triksingen" jeg har hørt om. Om IF i tillegg snapper opp at det er du som bruker bilen, vil du kunne risikere å bli anmeldt for svik / forsikringssvindel. Du bør i hvert fall ikke fortelle det på et internettforum.

Det gjenstår å se.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok heller ikke den enste som gjør det sånn. Langt over halvparten av sierra cossiene i Norge er eid av folk under 28, og de er stort sett forsikret på samme måten. Aldri hørt om folk som har fått store problemer på grunn av det. Men ja, jeg skal være forsiktig.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VingeDude

Synd at moderators på dette forumet er så jævla tafatte.

Synes det er drøyt å kalle oss tafatte når vi driver å rydder og holder forumet igang HELT GRATIS. :mad:

Du kan bare skylde på deg selv for at du ikke feks. trykker på 'Report this thread...' hvis det er noe du ikke liker.

Liker ikke når folk klager på noe som er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Synes det er drøyt å kalle oss tafatte når vi driver å rydder og holder forumet igang HELT GRATIS. :mad:

Du kan bare skylde på deg selv for at du ikke feks. trykker på 'Report this thread...' hvis det er noe du ikke liker.

Men når Ascona kommer med et tips om at ca. halvparten av titlene på forumene inneholder grove skrivefeil, da blir dere sure. Merkelig det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Ja, sannheten er vel litt hard å svelge for dere, rart man ikke legger merke til at dere rydder da....

Reaksjonen din på min post, i stedet for candyman sine her, sier i grunnen alt ;)

Tafatte var egentlig feil sagt, ubrukelige er vel mere dekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candyman: ingen her bryr seg om hva du mener, så hold kjeft ! Du bare irriterer alle. Dette er ikke en chattekanal, kan du snart forstå det ? Er det så vanskelig å begrense seg til 2-3 poster per tråd ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår