Gå til innhold

Syke IF...

triggerhappy

Anbefalte innlegg

Og Candyman: Grunnen til at f.eks. Orph trodde jeg jobba for penga er at jeg IKKE går rundt å skryter til folk at jeg har "fått" bilen! Er ikke det minste stolt av det! Men jeg bryr meg like mye om bilen selv om jeg ikke har jobbet for den!

Forsikringa kom forrsten på 17200 for fullkasko.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by triggerhappy

Slitt for penga har jeg ikke gjort, men jeg har spart som faen de penga jeg har fått tak i. Siste året har jeg hatt et pengeforbruk på ca. kroner 0,-.

Mazdaen ble solgt på fredag for 63 500, og jeg er herved gjeldsfri og vel så det.

Candyman, hadde du sagt nei hvis du fikk penger til bil, eller fikk en bil du kunne selge?

Nei? Så hold kjeft din missunlige soper! Den jævla fattig-grorud-arbeider-attituden din er bare tragisk!

Noen får ting, du gjør det ikke, lær deg å leve med det.

Edit: Siden du vil ha finnansieringsplane, så skal du få den.

Mazda solgt, fått av farfar: 635000

Furia, solgt, fått av famile: 18000

Litt konf.-penger: 20000

17 + jul + 18-årsgaver: 15000

Oppspart ukelønn siste år: 10000

Solgt diverse: 5-6000.

Alså, jeg har hverken slitt for den, eller pekt-og-fått av pappa.

Poenget mitt er at du har ikke jobba eller slitt for en eneste krone, med andre ord du har fått alle pengene som du har brukt på bilen, da har du FÅTT bilen. Eller kjøpt den med penger du har sitti på rævva å fått lagt i hånda di. Det er det som er å være soper!

Og jeg er værken misunnelig eller fattig, det kommer du til å se på streetmeet's til neste år, din stygge soper:)

Veit ikke åssen jeg ville ha reagert om jeg hadde fått så mye penger til bil jeg, jeg kan ikke sette meg inn i den situasjonen for jeg er ikke en bortskjemmt dritt unge så jeg veit ikke åssen det er. Tror jeg ville sagt ja, men da hadde jeg holdt kjeft om det og ikke vært stolt av det sånn som du er.

Og du burde tenke deg "litt" om før du skriver... Tenk deg hvor mange "fattige-grorud-arbeidere" det er her og du bruker det som ett skjellsord... hallo! Du tror at du er i overklassen og er bedre en "fattige-grorud-arbeidere" bare fordi du er en bortskjemt liten dritt unge fra asker/bærum. puke

Jeg blir bare kvalm av sånne bortskjemte drittunger jeg, det er alt jeg sier puke

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Poenget mitt er at du har ikke jobba eller slitt for en eneste krone, med andre ord du har fått alle pengene som du har brukt på bilen, da har du FÅTT bilen. Eller kjøpt den med penger du har sitti på rævva å fått lagt i hånda di. Det er det som er å være soper!

Og jeg er værken misunnelig eller fattig, det kommer du til å se på streetmeet's til neste år, din stygge soper:)

Veit ikke åssen jeg ville ha reagert om jeg hadde fått så mye penger til bil jeg, jeg kan ikke sette meg inn i den situasjonen for jeg er ikke en bortskjemmt dritt unge så jeg veit ikke åssen det er. Tror jeg ville sagt ja, men da hadde jeg holdt kjeft om det og ikke vært stolt av det sånn som du er.

Og du burde tenke deg "litt" om før du skriver... Tenk deg hvor mange "fattige-grorud-arbeidere" det er her og du bruker det som ett skjellsord... hallo! Du tror at du er i overklassen og er bedre en "fattige-grorud-arbeidere" bare fordi du er en bortskjemt liten dritt unge fra asker/bærum. puke

Jeg blir bare kvalm av sånne bortskjemte drittunger jeg, det er alt jeg sier puke

Jeg er en bortskjemt drittunge fra Nesøya. Jeg fikk bil til 180.000 på 18-års dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Hvorfor blir du "kvalm" av dette? Er det misunnelse? Kan du fortelle? Hmm?

Jeg blir kvalm av arrogante folk som tror de tilhører en eller annen overklasse fordi de har masse penger.

Jeg syntes det er kvalmt og skryte av hvor mange penger man har fått/at man har fått alle pengene man har.

Som jeg har sagt mange ganger.... nei det er ikke misunnelse.

Noe mer jeg trenger å fortelle? Hmm?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm av arrogante folk som tror de tilhører en eller annen overklasse fordi de har masse penger.

Jeg syntes det er kvalmt og skryte av hvor mange penger man har fått/at man har fått alle pengene man har.

Ja, du kan fortelle meg hvor det står skrevet at "mye" penger = arroganse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryte?? Man svarer ærlig på et spørsmål om hvor man får bil-penger fra for svarte faen!

Som sagt; du har et holdningsproblem.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

if.... eneste selskapet som ville ha den.

Åssen fikk du de til å slå av så mye på prisen?

Er vell ikke jeg som har et holdningsproblem. Syntes bare sånne som dere er litt kvalme jeg, men det er vell like så greit og stoppe mens leken fremdeles er god eller hva det heter.

Vi har vell fått sagt hva vi mener og vi kommer vell ikke til noen enighet uansett.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen fikk du de til å slå av så mye på prisen?

Er vell ikke jeg som har et holdningsproblem. Syntes bare sånne som dere er litt kvalme jeg, men det er vell like så greit og stoppe mens leken fremdeles er god eller hva det heter.

Vi har vell fått sagt hva vi mener og vi kommer vell ikke til noen enighet uansett.

Sånne som "dere"? Alle er ikke like vettu. Noen skryter av at de er bortskjemte, noen gjør det ikke (deriblandt meg).

Er ikke enig at man nødvendigvis driter i tingene sine selv om man ikke betaler selv. Mopeden min hadde jeg i to år (uten å kræsje, så der surrer du), når den ble solgt så var det en av de mest strøkne brukte Furiane på norske veier.

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår