Gå til innhold

Selges: Karosseriskadet BMW 535i E34 med motor og girkasse

Ranger emnet

NiteLite

Anbefalte innlegg

DriftFun.com har en BMW E34 535i som vi skal selge ...

Bilen har blitt brukt til iskjøring på Hebbes og Lisjøen og tok på sin siste tur et par uheldige kollbøtter som gjøre at den karosserimessig er ferdig. Motor og girkasse derimot er fortsatt i tipp topp stand. Interiøret er helt fint og 3 av rutene er også hele om noen bryr seg...

Alt sammen sitter i bilen og du får hele sulamitten for 10 000 blanke norske kroner.

Jeg kommer tilbake med litt mer info senere i dag tenker jeg ...

Litt bilder fra før krasjen kan du finne på http://bilder.driftfun.com/Blue-E34-sweden

Video fra før krasjen kan du finne på bl.a. http://filmer.driftfun.com/2006/driftfun-2006-03-05-sigdal.wmv

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor og girkasse er i glimrende stand ... har ikke merka noe problemer med de i det hele tatt ...

Vi kjøpte bilen av lederen for Alpina klubben i Sverige i fjor hørt, så jeg tror den har blitt tatt godt vare på tidligere. Den er heller aldri kjørt på asfalten så det er begrensa hvor herja den får blitt sånn drivverksmessig etc.

Ikke no blårøyk eller no så vidt jeg kan huske / vet. Den har vel gått 300k km ca.

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor og girkasse er i glimrende stand ... har ikke merka noe problemer med de i det hele tatt ...

Vi kjøpte bilen av lederen for Alpina klubben i Sverige i fjor hørt, så jeg tror den har blitt tatt godt vare på tidligere. Den er heller aldri kjørt på asfalten så det er begrensa hvor herja den får blitt sånn drivverksmessig etc.

Ikke no blårøyk eller no så vidt jeg kan huske / vet. Den har vel gått 300k km ca.

Har vel vært overhalt toppen på den motoren da?

Får jeg motor og gir for 4000,-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke anelse om hva som er gjort med toppen :)

Vi vil helst bli kvitt hele bilen ... Den fikk sveisa sperre tidlig på vinteren om det har noe å si ...

Masse fint interiør og sånt om du trenger noe sånt :) "Stora kjørdatorn" som de sier i Sverige ...

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksisterer denne motoren og bilen enda?

Er den i "kjørbar" stand, på slik måte at man kan kjøre den fra østlandet et sted til Bergen med prøveskilt?

Står at motoren har gått ca 300k km... det er langt for en motor, og undrer dermed om den faktisk er verd hele 10k.... hvis vi greier å komme oss ned i 5-7k så er vi mer med å snakke.... Hvordan er kvaliteten på interiøret? er det fremdeles i "tipp topp stand"? med forbehold om litegranne naturlig slitasje...?

Ellers er jeg intressert i både kasse, motor, og interiør, hvis det kan komme noen flere bilder av bilen selv om den er delvis/helvis knust :)

---stoffen

got a 520, want something more :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bilder.driftfun.com/hebbes_2006-03-19_tgr/IMG_3685

Herfra og utover ser du bilder av bilen etter krasjen ... Forskjermene ble revet litt ekstra i for at de ikke skulle subbe i dekka, så de er litt ekstra ødelagt.

300k er da ikke langt så lenge slitedeler byttes i ny og ne :)

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider