Gå til innhold

hva kan jeg selge bilen min for? :p

Ranger emnet

Morten_740

Anbefalte innlegg

riv av den FÆLE vinga og bytt ene speile så får en hvertfal bedre førsteintrykk av bilen.. vanskelig å si pris utifre bilder, men du ser jo på f.eks autodb hva de ligger på

Ja der er eg enig. Få den vinga av blilen!!

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 på 7 sek? Hmm..skeptisk;)

Jeg tror det lønner seg å selge bilen uten pc-en. Hvis ikke du møter en som er spesielt interessert i den da. IMO:)

""felgene på bilde er orginale volvo felger, har splitt nye "eiker felger som følger med bilen"", jeg forstår deg ikke helt her, er det polaris som er på bilen på bildene, og så får du meg Eiker felger med bilen?

Lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstrem vingen kler ikke så godt add on. men er ganske pent på t-rød

Til gjengjeld er add-on den eneste stylinga som lar 740'en se ut som en 740. Tolk det hvor du vil hen :P

Bilen din er verdt det noen er villig til å betale for den. Enkelt og greit. Skal jeg tippe, så tipper jeg 30k. Og fjern pc'en med mindre du finner en kjøper som er villig til å betale ekstra for dette. Lykke til med salget.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 på 7 sek? Hmm..skeptisk;)

Jeg tror det lønner seg å selge bilen uten pc-en. Hvis ikke du møter en som er spesielt interessert i den da. IMO:)

""felgene på bilde er orginale volvo felger, har splitt nye "eiker felger som følger med bilen"", jeg forstår deg ikke helt her, er det polaris som er på bilen på bildene, og så får du meg Eiker felger med bilen?

Lykke til med salget :)

Stussa litt på det jeg også. Det er vel polaris felger som sitter på den på alle bildene i annonsen?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider