Colli Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Masse biler påmeldt nå! Dette blir kanon! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kommer opp ja, med eller uten 242.. Svikta meg litt i går da dynamoen røyk, men det er fikset i dag. Hvor ligger Eikås forresten? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Kommer opp ja, med eller uten 242.. Svikta meg litt i går da dynamoen røyk, men det er fikset i dag. Hvor ligger Eikås forresten? åsane... jeg kan møte deg i bergen da, om du er der i "skapelig tid" Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kommer opp ja, med eller uten 242.. Svikta meg litt i går da dynamoen røyk, men det er fikset i dag. Hvor ligger Eikås forresten? Jørgen har fått kart og instrukser av meg! Du kan få nr. mitt også, hvis du lurer på noe: 98488252 Det er bra du stiller opp med eller uten bil, men jeg vil helst ha bilen din opp her! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Jørgen har fått kart og instrukser av meg! Du kan få nr. mitt også, hvis du lurer på noe: 98488252 Det er bra du stiller opp med eller uten bil, men jeg vil helst ha bilen din opp her! :D Skal prøve å kjøre opp ja. Men det skjer alltid noe, får håpe jeg kommer meg opp.. Har jo GPS i Volvoen hvis det er noen som har en adresse eller noe sånt.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Er det fortsatt plass til meg og?? Tror eg rekker å få byttet fordeler/rotor og plugger i morra.. Og har muligens tid på søndag til en eikåstur.. (har jo noen dekk liggendes å slenge..) Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Er det fortsatt plass til meg og?? Tror eg rekker å få byttet fordeler/rotor og plugger i morra.. Og har muligens tid på søndag til en eikåstur.. (har jo noen dekk liggendes å slenge..) Det er plass til deg gutten min! ;) Burnoutkongen fra 23. april. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Skal prøve å kjøre opp ja. Men det skjer alltid noe, får håpe jeg kommer meg opp.. Har jo GPS i Volvoen hvis det er noen som har en adresse eller noe sånt.. Med så mange Haugesundere som kommer oppover, burde du ha noen som kan slepe deg hjem igjen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Da er det bare 2 dager igjen! MELD DERE PÅ! Er fortsatt plasser igjen! ;) Er meldt greit vær. Håper på flere biler enn i vår.... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 1 dag igjen å melde seg på! :) Folk kan også stille opp i morgen uten å gi beskjed hvis de føler for det. Bare de husker 200,-! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Kommer sikkert, men uten Volvoen :( Får ikke driten til å gå skikkelig.. Får muligens med en 850 T5R og en V70 2.0 turbo... Evt kjem eg med Primeraen min (ja eg skal parkere utenfor og langt vekke) Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Det kommer nok ingen Saaber dessverre. Laber interesse. Jeg kommer mest sannsynlig ikke. Jeg må til Haugesund og se på en bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Da vet jeg i hvert fall at jeg ikke skal regne med saab neste gang! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Kommer sikkert, men uten Volvoen :( Får ikke driten til å gå skikkelig..Får muligens med en 850 T5R og en V70 2.0 turbo... Evt kjem eg med Primeraen min (ja eg skal parkere utenfor og langt vekke) Så lenge du tar med deg noen volvofolk og kommer for å delta i festen, så er jeg glad! :) Synd du ikke får 242n til å gå skikkelig. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Sitter på med en grønn 850 T5R jeg. Turboen min røyk i kveld.. anger2 :angry: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg