Gå til innhold

Volvotreff Bergen Eikås!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker de som var på Eikås i dag for oppmøtet!

Været holdt, og det var noen biler. Kommer sikkert noen bilder fra treffet etter hvert. Ellers, så var dette siste treffet jeg gidder å arrangere, var for liten interesse rundt det og for dårlig oppmøte til at jeg vil lage nytt.

The end!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var veldig kjekt dette:) men kunne kommet flere folk synest jeg:P..

tok noen bilder og filmet... filmen kommer i uken en gang, og bildene ligger på: http://www.volvo-power.net/andy/Volvotreff%20eik%e5s.%2010.09/

og der vil filmen komme også... Takk for en fin søndag:)

- 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo

- 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må si til Colli At eg synes du gjorde en god jobb. Kult. Eg vet eg var dom av meg som ikke stilte ut bilen. men det var desverre av økonomiske årsaker. Vel det som går an til neste gang vi skal ha treff er å heller samles på en plass der det ikke koster noe å Stille ut noen som helst bil. da kommer det nokk mye mer. Og heller begynne i enda litt tidligere tid å temke ut sted og tid. Eg syns det var kos der ute eg. Mye kul kjøring. Men for meg som ikke er så inntrisert i å kjøre så syns eg personlig at 200 for å vise ut bilen e litt drøyt. Og eg e ening at det må nok litt til for å dekke inn Kostnaddene det koster å leie banen. hadde det kostet 100 å stille ut bil så hadde nokk min bil og pell sin vert å se der inne. Og da kunne det jo kostet 100 til for å kjøre på bane. Men eg syns du skal ha ros for å stelle i stand dette her. hadde ikke du gjort det så hadde det ikke blitt til heller.

Eg syns det bør bli gjort igjen. Men på et litt annet økonomisk grunn lag.

Håper på å få se bilder å film i fra kjøringen. Det var jo ikke noe å si på at folk satset friskt. takk til de for god underholdning.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Var greit nok pga banekjøringa, men skuff at flere gromme lokale Volvoer ikke gidda å kjøre inn. De parkerte langt på utsiden og gikk inn...:iconsm

Men ellers fin tur..

Kostet nok litt for mye å parkere på innsiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må si til Colli At eg synes du gjorde en god jobb. Kult. Eg vet eg var dom av meg som ikke stilte ut bilen. men det var desverre av økonomiske årsaker. Vel det som går an til neste gang vi skal ha treff er å heller samles på en plass der det ikke koster noe å Stille ut noen som helst bil. da kommer det nokk mye mer. Og heller begynne i enda litt tidligere tid å temke ut sted og tid. Eg syns det var kos der ute eg. Mye kul kjøring. Men for meg som ikke er så inntrisert i å kjøre så syns eg personlig at 200 for å vise ut bilen e litt drøyt. Og eg e ening at det må nok litt til for å dekke inn Kostnaddene det koster å leie banen. hadde det kostet 100 å stille ut bil så hadde nokk min bil og pell sin vert å se der inne. Og da kunne det jo kostet 100 til for å kjøre på bane. Men eg syns du skal ha ros for å stelle i stand dette her. hadde ikke du gjort det så hadde det ikke blitt til heller.

Eg syns det bør bli gjort igjen. Men på et litt annet økonomisk grunn lag.

Håper på å få se bilder å film i fra kjøringen. Det var jo ikke noe å si på at folk satset friskt. takk til de for god underholdning.

Jeg kan fortelle deg, Frode, at jeg tjente kun noen få hundrelapper på dette treffet. Så å kalle det dyrt og økonomisk "svindel" vil jeg helst slippe å se! ;) Ja, kan godt stelle i stand noe greier et sted der det ikke koster meg noe som helst. Det gjør arbeidet og presset MYE mindre. For denne gangen måtte jeg streve med å komme over 15 betalende biler. Det jeg "tjente" penger på var tilskuere. Tenk deg hvor mye jeg tjente. Er ikke mange kronene i timen jeg tjente du, med tanke på arbeid i forkant, selve dagen + arbeid i etterkant. Kanskje 30,- timen eller? Woho!

Men som jeg skrev i en post lengre oppe her; Det var siste treffet jeg laget der ute!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider