Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Sitter på med en grønn 850 T5R jeg. Turboen min røyk i kveld.. anger2 :angry: Virkelig synd ja! :( Hadde gledet meg til å se bilen din. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Takker de som var på Eikås i dag for oppmøtet! Været holdt, og det var noen biler. Kommer sikkert noen bilder fra treffet etter hvert. Ellers, så var dette siste treffet jeg gidder å arrangere, var for liten interesse rundt det og for dårlig oppmøte til at jeg vil lage nytt. The end! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ååå.....so pass ja:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Bilder/film? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Var veldig kjekt dette, bare veldig synn at det ikke kom flere... Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvor mange frammøtte var der da? :) Jeg kunne ha dratt med meg 3-4 stk med Volvoer, men fikk jo ikke lov å komme ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Tror vi talte nesten 20 stk da. Nei, jeg vil heller ha kvalitet framfor kvantitet! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ja var veldig kjekt dette:) men kunne kommet flere folk synest jeg:P.. tok noen bilder og filmet... filmen kommer i uken en gang, og bildene ligger på: http://www.volvo-power.net/andy/Volvotreff%20eik%e5s.%2010.09/ og der vil filmen komme også... Takk for en fin søndag:) Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Eg må si til Colli At eg synes du gjorde en god jobb. Kult. Eg vet eg var dom av meg som ikke stilte ut bilen. men det var desverre av økonomiske årsaker. Vel det som går an til neste gang vi skal ha treff er å heller samles på en plass der det ikke koster noe å Stille ut noen som helst bil. da kommer det nokk mye mer. Og heller begynne i enda litt tidligere tid å temke ut sted og tid. Eg syns det var kos der ute eg. Mye kul kjøring. Men for meg som ikke er så inntrisert i å kjøre så syns eg personlig at 200 for å vise ut bilen e litt drøyt. Og eg e ening at det må nok litt til for å dekke inn Kostnaddene det koster å leie banen. hadde det kostet 100 å stille ut bil så hadde nokk min bil og pell sin vert å se der inne. Og da kunne det jo kostet 100 til for å kjøre på bane. Men eg syns du skal ha ros for å stelle i stand dette her. hadde ikke du gjort det så hadde det ikke blitt til heller. Eg syns det bør bli gjort igjen. Men på et litt annet økonomisk grunn lag. Håper på å få se bilder å film i fra kjøringen. Det var jo ikke noe å si på at folk satset friskt. takk til de for god underholdning. Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Var fin denne t-gule 850en ja.. sikle sikle.. skal lakkere min slik og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Var greit nok pga banekjøringa, men skuff at flere gromme lokale Volvoer ikke gidda å kjøre inn. De parkerte langt på utsiden og gikk inn...:iconsm Men ellers fin tur.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ja, dette var et morro treff!! R6'en ble "airborn" også.. (lettet fra bakken), hehe.. Fikk kjørt/herjet bra fra meg i dag :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Var greit nok pga banekjøringa, men skuff at flere gromme lokale Volvoer ikke gidda å kjøre inn. De parkerte langt på utsiden og gikk inn...:iconsm Men ellers fin tur.. Kostet nok litt for mye å parkere på innsiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Eg må si til Colli At eg synes du gjorde en god jobb. Kult. Eg vet eg var dom av meg som ikke stilte ut bilen. men det var desverre av økonomiske årsaker. Vel det som går an til neste gang vi skal ha treff er å heller samles på en plass der det ikke koster noe å Stille ut noen som helst bil. da kommer det nokk mye mer. Og heller begynne i enda litt tidligere tid å temke ut sted og tid. Eg syns det var kos der ute eg. Mye kul kjøring. Men for meg som ikke er så inntrisert i å kjøre så syns eg personlig at 200 for å vise ut bilen e litt drøyt. Og eg e ening at det må nok litt til for å dekke inn Kostnaddene det koster å leie banen. hadde det kostet 100 å stille ut bil så hadde nokk min bil og pell sin vert å se der inne. Og da kunne det jo kostet 100 til for å kjøre på bane. Men eg syns du skal ha ros for å stelle i stand dette her. hadde ikke du gjort det så hadde det ikke blitt til heller. Eg syns det bør bli gjort igjen. Men på et litt annet økonomisk grunn lag. Håper på å få se bilder å film i fra kjøringen. Det var jo ikke noe å si på at folk satset friskt. takk til de for god underholdning. Jeg kan fortelle deg, Frode, at jeg tjente kun noen få hundrelapper på dette treffet. Så å kalle det dyrt og økonomisk "svindel" vil jeg helst slippe å se! ;) Ja, kan godt stelle i stand noe greier et sted der det ikke koster meg noe som helst. Det gjør arbeidet og presset MYE mindre. For denne gangen måtte jeg streve med å komme over 15 betalende biler. Det jeg "tjente" penger på var tilskuere. Tenk deg hvor mye jeg tjente. Er ikke mange kronene i timen jeg tjente du, med tanke på arbeid i forkant, selve dagen + arbeid i etterkant. Kanskje 30,- timen eller? Woho! Men som jeg skrev i en post lengre oppe her; Det var siste treffet jeg laget der ute! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ja, dette var et morro treff!!R6'en ble "airborn" også.. (lettet fra bakken), hehe.. Fikk kjørt/herjet bra fra meg i dag :-) ja, hahaha... hadde oss en fin flygetur:D blir fett å se videoen av dette:P hehe Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg