Gå til innhold

Volvotreff Bergen Eikås!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier bare min mening jeg.. Er det ikke lov det lenger? Vi lever i et fritt land :D

Meningen min er at kino burde vært gratis!

Slutt med ot, pls.

SELVE POENGET HER:

Det koster penger å leie banen, om man tar 200kr per bil, er det 0kr i overskudd!

Det eneste colli har tjent penger på, er tilskuere som betalte 20kr stk!

Om det koster 100kr å stille ut bilen og 100kr å kjøre, så vil jo colli faktisk tape *masse* penger! Jeg tror noen har misforstått dette, men de som leier eikås skal ha minimum 3000kr og jo flere som kjører, jo mer skal de ha.

Å arrangere gratistreff er alltids mulig ja, den er jeg helt med på!

Men, dette var banekjøring og for de som liker banekjøring, er de 200kr SINNSYKT bra pris!!Man får jo i praksis kjøre så mye man vil.

Sier jo sitt når det kom en svær gjeng fra haugesund med hyggelige volvoeiere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen min er at kino burde vært gratis!

Slutt med ot, pls.

SELVE POENGET HER:

Det koster penger å leie banen, om man tar 200kr per bil, er det 0kr i overskudd!

Det eneste colli har tjent penger på, er tilskuere som betalte 20kr stk!

Om det koster 100kr å stille ut bilen og 100kr å kjøre, så vil jo colli faktisk tape *masse* penger! Jeg tror noen har misforstått dette, men de som leier eikås skal ha minimum 3000kr og jo flere som kjører, jo mer skal de ha.

Å arrangere gratistreff er alltids mulig ja, den er jeg helt med på!

Men, dette var banekjøring og for de som liker banekjøring, er de 200kr SINNSYKT bra pris!!Man får jo i praksis kjøre så mye man vil.

Sier jo sitt når det kom en svær gjeng fra haugesund med hyggelige volvoeiere!!

Ja, faen!

Vil takke alle som kom helt fra Haugesund for å delta i dag! :)

Stor takk til JørgenT! ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle deg, Frode, at jeg tjente kun noen få hundrelapper på dette treffet. Så å kalle det dyrt og økonomisk "svindel" vil jeg helst slippe å se! ;) Ja, kan godt stelle i stand noe greier et sted der det ikke koster meg noe som helst. Det gjør arbeidet og presset MYE mindre. For denne gangen måtte jeg streve med å komme over 15 betalende biler. Det jeg "tjente" penger på var tilskuere. Tenk deg hvor mye jeg tjente. Er ikke mange kronene i timen jeg tjente du, med tanke på arbeid i forkant, selve dagen + arbeid i etterkant. Kanskje 30,- timen eller? Woho!

Men som jeg skrev i en post lengre oppe her; Det var siste treffet jeg laget der ute!

Så no e eg med på koffor du arrangerer dette. Vel Eg ga deg bare ros. Eg visste ikke at det var for å TJENE PENGER PÅ OSS du gjorde dette her. Men ok eg og pell vuderte å ikke komme. Trodde ikke det var for å tjene penger du gjorde dette her. Men for at en liten volvo frelst gjeng kunne samles. Eg HADDE IKKE RÅD. Derfor stilte eg ikke ut bilen. Har 500 kroner eg skal leve av til torsdag. Da skal bilen ha sin del av kaken, og så er det noen smuler igjen til mat til meg selv. Så eg har ikke sagt at dette er noen SVINDEL. Men eg syns det er dårlig gjort, men ærlig av deg og si at du "bare tjente noen hundre på det" Du må lære å ta i mot ros gutt. Og ikke slenge med leppen tilbake.

Så eg håper på at DU gjerne steller i stand noe sånt til neste år, For du har bevist at det kan du. og at du sier med fornøyd stemme Takk for rosen gutter og til alle oppmøtte, eg ser det var lurt i å senke prisen litt, det kom litt flere og ikke tjent noe på det, men eg gikk i NULL.

Men no skal eg ikke kjæfte for mye. Eg har sagt min mening og du din. Enten så har du missforstått min melding i sted, eller så tok ikke eg helt "ironien" i din.

Du har vert flink, eg prøver igjen å rose deg. :thumb

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig jeg DaButcher, men det var jo ikke alle som banekjørte da heller? Eller var det det?

Greit, la oss si at det var 17 biler der.

10 kjørte

7 stilte bare ut

10x200=2000

7x100= 700

Det blir 2700,-

Det koster 3000,- å leie! Taper jeg penger på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så no e eg med på koffor du arrangerer dette. Vel Eg ga deg bare ros. Eg visste ikke at det var for å TJENE PENGER PÅ OSS du gjorde dette her. Men ok eg og pell vuderte å ikke komme. Trodde ikke det var for å tjene penger du gjorde dette her. Men for at en liten volvo frelst gjeng kunne samles. Eg HADDE IKKE RÅD. Defor stite eg ikke ut bilen. Har 500 kroner eg skal klare meg med til torsdag. Da skal bilen ha sin del av kaken og så er det noen smuler igjen til kost til meg selv. Så eg har ikke sagt at dette er noen SVINDEL. Men eg syns det er dårlig gjort men ærlig å si at du "bare tjente noen hundre på det" Du må lære å ta i mot ros gutt. Og ikke slenge med leppen tilbake.

Så eg håper på at DU gjerne steller i stand noe sånt til neste år. og at du sier med fornøyd stemme Takk for rosen gutter og til alle oppmøtte eg ser det var lurt i å senke prisen litt det kom litt flere og eg har ikke tjent noe på det men eg gikk i NULL.

Men no skal eg ikke kjæfte for mye. Eg har sagt min mening og du din. Enten så har du missforstått min melding i sted eller så tok ikke eg helt "ironien" i din.

Du har vert flink eg prøver igjen å rose deg.

Joda, jeg forstod hva du skrev. Jeg takker for rosen, men det er mye jobb, og sitter man igjen med null og niks og et par stk som er stor i kjeften (det inkluderer IKKE deg altså), så ja, blir man faktisk litt lei. Jeg har ikke sagt jeg skal TJENE store penger på treffet, men at jeg får igjen noe for alt arbeidet jeg legger ned i det, det syns jeg faktisk du også kan unne meg! :)

Har ikke noe krass tone eller noe her nå, men du forstår meg nok. Det eneste jeg "tjener" på er tilskuere, som Olav skrev. Men nok pengemas nå! Treffet gikk, på et vis. Du kan jo stelle i stand et treff utenfor Eikås, et sted vi har litt plass til å stille ut! :) Kan jo bli knall det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så no e eg med på koffor du arrangerer dette. Vel Eg ga deg bare ros. Eg visste ikke at det var for å TJENE PENGER PÅ OSS du gjorde dette her. Men ok eg og pell vuderte å ikke komme. Trodde ikke det var for å tjene penger du gjorde dette her. Men for at en liten volvo frelst gjeng kunne samles. Eg HADDE IKKE RÅD. Defor stite eg ikke ut bilen. Har 500 kroner eg skal klare meg med til torsdag. Da skal bilen ha sin del av kaken og så er det noen smuler igjen til kost til meg selv. Så eg har ikke sagt at dette er noen SVINDEL. Men eg syns det er dårlig gjort men ærlig å si at du "bare tjente noen hundre på det" Du må lære å ta i mot ros gutt. Og ikke slenge med leppen tilbake.

Så eg håper på at DU gjerne steller i stand noe sånt til neste år. og at du sier med fornøyd stemme Takk for rosen gutter og til alle oppmøtte eg ser det var lurt i å senke prisen litt det kom litt flere og eg har ikke tjent noe på det men eg gikk i NULL.

Men no skal eg ikke kjæfte for mye. Eg har sagt min mening og du din. Enten så har du missforstått min melding i sted eller så tok ikke eg helt "ironien" i din.

Du har vert flink eg prøver igjen å rose deg.

neineinei, jeg tror du har misforstått igjen!!

Det koster *minimum* 3000kr å leie banen.

Jo flere som kjører, jo mer koster det å leie banen!

Ergo. Senker man prisene, så det kommer flere biler, taper man penger på hver bil som kommer!!

Nå gikk bilene i null, men colli tjente nok til en pølse og en brus på benseren.

Men, tjente han det?

Hvem har ringt til eikås, hvem har prøvd å arrangere dragrace, m.m. og brukt sin egen telefon til dette?

Jeg tror nok colli har brukt mer penger på mobilen ved år inge rundt, enn han tjente på de tilskuerene som betalte 20kr.

For all del, jeg mener det er kult med masse folk, men man kan ikke senke prisene til lavere priser enn det eikås tar!! Da går personen som arrangerer direkte i minus for hver eneste person som kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, la oss si at det var 17 biler der.

10 kjørte

7 stilte bare ut

10x200=2000

7x100= 700

Det blir 2700,-

Det koster 3000,- å leie! Taper jeg penger på det?

Det stod Minst 2 biler uten for 100 + 100 = 200

2700+200=2900

Så har eg en drøss med venner som har sagt at nei eg gidder ikke det er for dyrt!

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod Minst 2 biler uten for 100 + 100 = 200

2700+200=2900

Så har eg en drøss med venner som har sagt at nei eg gidder ikke det er for dyrt!

Ok, men da gleder vi oss til ditt treff på eikåsbanen - Som blir mer eller mindre gratis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider