DaButcher Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ja, du er vel like troverdig som med kjøp og salg og andre avtaler du har! ;) ja, jeg skjønner ikke hvordan han kan klage på pris, når han allerede "har overført penger for treffet", hehehe. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ja, jeg skjønner ikke hvordan han kan klage på pris, når han allerede "har overført penger for treffet", hehehe. HAHAHAHA! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hehehehe:D Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Synes ikke det var dyrt. Var tross alt banekjøring med i prisen, skjønner ikke helt at bilinteresserte ikke liker å kjøre på bane.. For å si det på en fin måte, hadde det ikke vært mye interessant å sett på der i dag om det ikke var for banekjøringa. Kunne like greit stått i et park.hus å rånt som vanlig da.. Ros til Colli..:) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Vel, da Frode, arrangerer du treff på Eikås og gjør det på din måte neste gang! Nei eg trenger ikke å arrangere noe. Eg sa bare min mening. Kommer bare på treff rundt om eg. Var nettopp på vallis. DET E TREFF DET!!!!!!!!!!!!!!!!:thumb :thumb :thumb :thumb Så eg kommer på treff men eg e ikke arrangør.Det e det Colli som e:thumb Så takk for siste Eikås treffet Ever. Anbefaler alle å lese litt om historikken bak vallis treffet i bilsport som er ute nu. Det begynte på samme måten det og en gang i Augusti for 25 år siden. greit nok med litt mer Organiserte folk. Som fikk ting litt mer inn i media. Men greit nok. Vi skal ikke lage denne tråden til noen byrde for noen. No må vi få opp noen bilder. SLENG OPP LITT BILDER DA FOLKENS Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Synes ikke det var dyrt. Var tross alt banekjøring med i prisen, skjønner ikke helt at bilinteresserte ikke liker å kjøre på bane.. For å si det på en fin måte, hadde det ikke vært mye interessant å sett på der i dag om det ikke var for banekjøringa. Kunne like greit stått i et park.hus å rånt som vanlig da.. Ros til Colli..:) Men det er jo sånn BergenGAtebil gjør det. Og si ikke at det blir kjøring og, for det blir det. Men det er sellfølgelig ikke tillatt. men det blir no gjort. Så kommer politiet og blinker litt med lysene og sier gå en annen plass å leke. De gangene det har vert treff på tollboden har aldri politiet komt. Vel skal du ha bane så må du betale. og eg gidder ikke å knuse understell, felger og styling på sånt. Sorry folks. Thats mee. Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 200 kr er ingenting for å få kjøre på bane så mye man vil. Unner deg de kronene du fikk til overs, hvis det var noen ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ja, jeg skjønner ikke hvordan han kan klage på pris, når han allerede "har overført penger for treffet", hehehe. Ja, er noen som ikke er noob-ekspert på data.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ja, er noen som ikke er noob-ekspert på data.. Du mener: "Jeg har nettbank, men kan ikke overføre penger til folk, fordi tiden passer ikke helt for tiden. Jeg har penger, men ikke råd! Ikke bruk oral vold" Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ey te både Colli og han der Volvo460r ikke gidd å ta opp det her på denne siden og... det har dokkar fått en annen side til å diskutere. Greit det er underholdene men ta den diskusjen videre der inne. Eller så får dokkar husarrest begge to. og null barnetimen snop på lørdag. HEHEHEHE.... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Som et treff der du betaler for å stille ut bilen din blant 16 andre biler, er 200 kr dyrt. Men det var jo ment som banetreff.. Hvis Colli gir opp, håper eg noen tar over arven! For til april igjen har eg lappen og ny Volvo! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ey te både Colli og han der Volvo460r ikke gidd å ta opp det her på denne siden og... det har dokkar fått en annen side til å diskutere. Greit det er underholdene men ta den diskusjen videre der inne. Eller så får dokkar husarrest begge to. og null barnetimen snop på lørdag.HEHEHEHE.... Hvem sin tråd er dette? Hvem startet den? Når du snakker om OT, så er du veldig flink til å blande inn den ex-bilen til Pell i alle tråder jeg leser rundt omkring. + at du babler om din egen bil, hva den har fått osv! :P Så ikke kom her og si at jeg ikke får lov å være litt OT mr. Frode! ;) Its my tråd! Men, har gitt meg med det andre allerede. Til Morten: Ja, jeg har gitt opp å lage treff når det blir så mye kvalme etterpå! :P Er glad noen støttet opp om hva jeg gjorde. De som mener jeg gjorde en dårlig jobb/mange feil kan lage nytt treff. Og der Frode, du sier at den som lager treffet ikke skal tjene noe på det. Hva har du tenkt å gjøre med evt. overskudd hvis det kommer MASSE biler da? Skal du gi hver og en tilbake en sum, slik at det blir rettferdig? Siden, det er jo volvoånden som gjelder, skal ikke tjene penger på dette. Dine egne ord! Men nå får folk si og gjøre hva de vil i denne tråden, jeg gidder ikke mer! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Du mener: "Jeg har nettbank, men kan ikke overføre penger til folk, fordi tiden passer ikke helt for tiden. Jeg har penger, men ikke råd! Ikke bruk oral vold" Snakker om hvem som bruker oral vold her Colli! HAHAHAHAHAHAHA :D:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jo, en ting til var det. Takk til Subaru_Power, anbhovl, DaButcher, volvo v40 t4, turbotrynet for fin ryddeinnsats! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ey Guttar no kan vi si ka som helst her inne......... Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... colli har gitt opp. hehe.... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg