Colli Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Snakker om hvem som bruker oral vold her Colli! HAHAHAHAHAHAHA :D:puke: Nei, Bernt... Tror vi får gi oss med dissingen nå! Du får komme på neste treff noen arrangerer. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Nei, Bernt... Tror vi får gi oss med dissingen nå! Du får komme på neste treff noen arrangerer. Kommer når bilene mine er ferdig :) Kommer på treff hvis du arrangerer, og jeg får lov da, vi har alle vært spydig, og ikke fulgt avtaler, men vi skal trossalt leve, og bo i samme by sikkert i mange år framover.. Vi begge har volvo, og eg synest det er domt vi skal sitte å krangle slik på internettet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jo, en ting til var det. Takk til Subaru_Power, anbhovl, DaButcher, volvo v40 t4, turbotrynet for fin ryddeinnsats! Bare hyggelig var det minse jeg kunne gjøre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jo, en ting til var det. Takk til Subaru_Power, anbhovl, DaButcher, volvo v40 t4, turbotrynet for fin ryddeinnsats! Jo da, bare hyggelig;) Takk for fint treff da ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 For de som ikke har skjønt det, så sitter frode bare å tømmer bensin på bålet no.. hehe.. han sitter rett borti høgget her for meg og ler så det jaller.. Colli: frode e egentlig en grei mann han.. Han tørr bare ikke kjøre med bilen sin på bane fordi han e litt redd for den.. sånn e det bare.. og han synes det var litt dyrt med 200 kr for å få lov til å parkere inne med dere andre.. Ikke bry deg om han, han e bare sånn som han e, og det e litt vanskelig å gjøre noe med.. men uansett, eg synes du skal ha ros for å stå på sånn som du har gjort med treff og sånt.. vi skulle hatt en sånn som deg hos oss opel-frelste.. (så hvis du vil kjøpe opel, må du gi beskjed) hehe.. stå på du colli :) Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ey Guttar no kan vi si ka som helst her inne.........Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... colli har gitt opp. hehe.... Ja jippi det blir ikke fler banekjøringer:anger: :anger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 :sleeping mye mas her gitt.. se og sleng ut noen bilder til oss som var på flasken i går og ikke kom oss på treffet da :drunk: :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Hvem sin tråd er dette? Hvem startet den? Når du snakker om OT, så er du veldig flink til å blande inn den ex-bilen til Pell i alle tråder jeg leser rundt omkring. + at du babler om din egen bil, hva den har fått osv! :P Så ikke kom her og si at jeg ikke får lov å være litt OT mr. Frode! ;) Its my tråd! Men, har gitt meg med det andre allerede. Til Morten: Ja, jeg har gitt opp å lage treff når det blir så mye kvalme etterpå! :P Er glad noen støttet opp om hva jeg gjorde. De som mener jeg gjorde en dårlig jobb/mange feil kan lage nytt treff. Og der Frode, du sier at den som lager treffet ikke skal tjene noe på det. Hva har du tenkt å gjøre med evt. overskudd hvis det kommer MASSE biler da? Skal du gi hver og en tilbake en sum, slik at det blir rettferdig? Siden, det er jo volvoånden som gjelder, skal ikke tjene penger på dette. Dine egne ord! Men nå får folk si og gjøre hva de vil i denne tråden, jeg gidder ikke mer! :) Selfølgelig skal du få beholde pengene. Eg bare syns det er litt dyrt for å stille ut en forbanna jævla bil:thumb Respekter det. Får å si det sånn. DET HADDE KOSTET MEG MINDRE Å STILLE UT BILEN PÅ BYSTASJONEN!!!!!!!!!!! Og der e det mye folk og. Hehe... Du tar poenget håper eg. Godt jobbet og eg mener det virkelig. Eg koste meg der i dag og syns at du fint kan skru opp prisen på enkelt personer til 30 eller kanskje 40. Eg betalte før 150 kr for å se på rally/bilcross tidligere. No betaler eg ingenting siden eg e med en god venn av meg og e med som en Ekstra mekkaniker da får eg fri entre. men eg hjelper jo også han. det koster 140 kr med utstilt bil og fører på vallis treffen. Men da får du også med en ny type sjampo til bilen og masse blader og lite klistremerke også doddelenke. Ja eg vet ingen bane kjøring. MEN EG SKAL IKKE KJØRE PÅ BANE. Eg skal stille ut. Sånn nokk off denne diskusjonen. Neste gang så tar vi ett utstilings treff på bystasjonen Der betaler du for timen men max 75. Du tar så lett på vei du Colli. EG SYNS DU HAR GJORT EN GOD JOBB. G.O.D J.O.B.B ikke dårlig men god. GOD GOD GOD GOD. Men litt dyrt for en som skal kjøre inn bilen for så å stille den ut. Men en kurant pris for en som skal kjøre på bane. Sånn stopper vi der. Og du klarte jammen å krittisere det lille eg skrev i sted. Må ha litt sansen for humor og. Humor er når du forteller en vits og du og gjerne de rundt deg hakker med munnen opp og ned eg lager en snodig lyd som kan bla være haha eller hihi Vi må få lov å spøke litt. Eg e en glad person. Så håper eg at du får bilen din ut der neste år med turbo maskin. Du fikser ett treff te du kompis.... Komm annnnnn.... Ey venner eller:D Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Frode: Jeg respekterer at hverken du eller pell vil kjøre på bane, da jeg vet dere har gromme biler!! Jeg hadde aldri kjørt sånn som jeg gjør med min bil, om den var strøken.. Derimot ser min bil så jævlig ut allerede, at litt til eller fra, gjør ingenting :P hehe, men, ja.. over til poenget: Bergen Gatebilklubb snakker du om tidligere her. De leier også Eikås! Har du sjekket hva Bergen Gatebilklubb tar for eikåskjøring? http://www.bergen-gatebilklubb.com ja, 200kr er fortsatt billig!! Det går med mye tid/ressursser med å arrangere noe slikt som dette. Folk driver å ringer rundt (teleselskaper skal ha penger), noen må reise ut å snakke med baneutleier, sette ut dekk/"cones", samt noen må rydde etterpå! Jeg foreslo faktisk til Colli at prisen burde bli økt til 220kr. evnt burde detkanskje vært 300kr og de som ryddet/arrangerte fikk seg en liten pizzakveld etterpå.... Ja, det er litt jobb å rydde opp etter x antall folk som har burnet på gresset, etc. Selv om du ikke var der for å burne på gresset (som jeg var ganske flink til, hehe), så var du jo der for et show, som nettop var bla.a. de som burnet på gresset. Men, ja.. Jeg skjønner at du ikke vil stille ut din bil for 200kr++, men dette treffet var tross alt banetreff! :-) andre treff er jeg lett med på også, men jeg vet ikke om jeg gidder å arrangere noe. Å tipse medlemmer av http://www.volvo-power.net kan jeg derimot gjerne gjøre. Ha en videre fin kveld! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Jo, en ting til var det. Takk til Subaru_Power, anbhovl, DaButcher, volvo v40 t4, turbotrynet for fin ryddeinnsats! Bare hyggelig det vettu:) ingen problem;) Synest du skal ha ros for dette du har arrangert Colli... du har gjordt en kjempe jobb:) Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 legg ut litt bilde då folk... moro å sjå ka de dreiv med...... Synest det er supert av colli å lage til eit treff... Hadde div. ikkje bil å reise med... Men som sagt hiv inn litt bilde,, og ikkje lag til krangle tråd..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jeg la ut link til litt bilder tidligere i tråden... http://www.volvo-power.net/andy/Volvotreff%20eik%e5s.%2010.09/ Ha en fin kveld folkens:) Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 jeg la ut link til litt bilder tidligere i tråden... http://www.volvo-power.net/andy/Volvotreff%20eik%e5s.%2010.09/ Ha en fin kveld folkens:) Når kommer det film?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Når kommer det film?? :) han driver å ser på den.. over en time filming, bla.a. cockpit fra r6'en.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrynet Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 han driver å ser på den..over en time filming, bla.a. cockpit fra r6'en.. Fra t4 også da :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg