Gå til innhold

Volvotreff Bergen Eikås!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kan jo du og Frode lage treff for oss neste gang da.

Han virker ikkje særlig interessert i å kjøre på bane..

Du som filmet, pass på å ikkje ta med når eg står midt i veien for kameraet då ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker ikkje særlig interessert i å kjøre på bane..

Du som filmet, pass på å ikkje ta med når eg står midt i veien for kameraet då ;)

Nei, det har jeg nesten forstått! Kan da lage treff uten om Eikås også, så får vi se om han gidder det. Selv om det er mye mindre arbeid, så har jeg mine tvil.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var good å få grisekjørt den nyoverhalte 230ft'n min, hehe. Håper noen legger ut en kul film! Synd med oppmøtet, men banekjøringa redda dagen for meg iallefall! Takk til colli som fikk dette til:) :respect

Og takk for lånet av dekk og verktøy DaBucher!

Dekkene var nok sponset av Jan Erling aka turbotrynet her inne! ;) Takk for at du kom. Når du fikk på de andre dekkene var det skikkelig morro å se deg kjøre. Du hadde virkelig skills på sladdingen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine bilder! :) Den grønne 242n var jo mer på gresset enn asfalten... Lurer på hvem som kjørte den! :D

hehe, jeg provoserte jo frem sladder med vilje..

men skal love deg, de dekkene der var rett og slett livsfarlige!!

175-14 (ikke profil engang!).

Det var regummierte vinterdekk, bilen overstyrte som faen.. bare jeg så på gassen så spant den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt det.. men jævlig synd at det bare er en bane her i byn og det er en liten drit. Det er en ting som ikke blir prioritert i det hele tatt. ikke rart det er grisekjøring på veiene. er jo ikke mulig å få kjørt fra seg noen sted jo. Men det var fett på eikås da. neste gang har kanskje jeg egen bil med. hvis den noen gang blir ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt det.. men jævlig synd at det bare er en bane her i byn og det er en liten drit. Det er en ting som ikke blir prioritert i det hele tatt. ikke rart det er grisekjøring på veiene. er jo ikke mulig å få kjørt fra seg noen sted jo. Men det var fett på eikås da. neste gang har kanskje jeg egen bil med. hvis den noen gang blir ferdig

Hvilken neste gang? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg nesten forstått! Kan da lage treff uten om Eikås også, så får vi se om han gidder det. Selv om det er mye mindre arbeid, så har jeg mine tvil.

Vet du ka Colli. Ikke meningen å bli sur. Men eg blir faktisk Steik Jævla forbanna når du sier sånn som dette her. DU HAR NULL ANING OM KA EG GJØR ELLER DRIVER MED. Om eg arrangerer noe som helst. Vel kanskje eg gjør det. Vært år Så sammler eg min GODE venne gjeng og bestiller hoteller og tur til vallåkra. Det e faen ikke så lett det heller. For du kan banne Faen på at folk trekker seg under veis. Og da er det på nytt en ny ringe runde. Vi åker i veg 5 dager før treffet og overnatter mange plasser under veis. Når vi kommer hjem så lager eg DVD film fra turen som tar meg mye tid Å lage. EG må si det at du e Faen ikke riktig lite frekk. Vel eg kjenner Godt til folk som er med i ledelsen på eikås. men Eg har ikke noe innteresse av å arrangere noe greier der ute. Om eg ikke vil kjøre. Ja så respekter det. Om eg syns det er for dyrt å parkere bilen min på en plass og betale 200. ja så respekter det. Og vær snill ikke si ting du ikke har peiling på. For det e ikkje særlig smart.

Tenk neste gang du åpner kjæften. Men no vet eg ka dette JÆVLA eikås treffet handler mest om. Det er dritt slenging på sånne sider som dette. Der Folk som meg roser deg opp i skyene også slenger du drit tilbake. Også blir det bare en diger suppe på hele siden som gjør andre folk forbanna. Og desverre ja det blir ikke noe neste gang. Men jammen Hadde det vært gøy. Eg har rost Colli. Og får et slag i trynet tilbake Forde eg sier " Eg må si til Colli At eg synes du gjorde en god jobb. Kult. Eg vet eg var dom av meg som ikke stilte ut bilen. men det var desverre av økonomiske årsaker. Vel det som går an til neste gang vi skal ha treff er å heller samles på en plass der det ikke koster noe å Stille ut noen som helst bil. da kommer det nokk mye mer. Og heller begynne i enda litt tidligere tid å temke ut sted og tid. Eg syns det var kos der ute eg. Mye kul kjøring. Men for meg som ikke er så inntrisert i å kjøre så syns eg personlig at 200 for å vise ut bilen e litt drøyt. Og eg e ening at det må nok litt til for å dekke inn Kostnaddene det koster å leie banen. hadde det kostet 100 å stille ut bil så hadde nokk min bil og pell sin vert å se der inne. Og da kunne det jo kostet 100 til for å kjøre på bane. Men eg syns du skal ha ros for å stelle i stand dette her. hadde ikke du gjort det så hadde det ikke blitt til heller." Vel her kan ikke eg se noe ondt ord sagt om deg Colli. Men jammen har du på en eller annen måte klart å vir denne storyen her til et mareritt. Vel voks opp. Eg sa bare min mening. Men eg roser deg igjen selv om eg helst ikke burde gjøre det for eg e sikker på at du kommer til å slenge med leppen tilbake. DU GJORDE EN GOD JOBB: EG SYNES BARE DET VAR LITT DYRT Å STILLE UT BILEN MIN. HADDE EG HATT BIL TIL Å KJØRE PÅ BANE MED SÅ HADDE EG NOK BETALT 200 FOR Å KOMME INN OG ALT DET DER, OG SELFØLGELIG KJØRT. No for det santen være nokk.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ka Colli. Ikke meningen å bli sur. Men eg blir faktisk Steik Jævla forbanna når du sier sånn som dette her. DU HAR NULL ANING OM KA EG GJØR ELLER DRIVER MED. Om eg arrangerer noe som helst. Vel kanskje eg gjør det. Vært år Så sammler eg min GODE venne gjeng og bestiller hoteller og tur til vallåkra. Det e faen ikke så lett det heller. For du kan banne Faen på at folk trekker seg under veis. Og da er det på nytt en ny ringe runde. Vi åker i veg 5 dager før treffet og overnatter mange plasser under veis. Når vi kommer hjem så lager eg DVD film fra turen som tar meg mye tid Å lage. EG må si det at du e Faen ikke riktig lite frekk. Vel eg kjenner Godt til folk som er med i ledelsen på eikås. men Eg har ikke noe innteresse av å arrangere noe greier der ute. Om eg ikke vil kjøre. Ja så respekter det. Om eg syns det er for dyrt å parkere bilen min på en plass og betale 200. ja så respekter det. Og vær snill ikke si ting du ikke har peiling på. For det e ikkje særlig smart.

Tenk neste gang du åpner kjæften. Men no vet eg ka dette JÆVLA eikås treffet handler mest om. Det er dritt slenging på sånne sider som dette. Der Folk som meg roser deg opp i skyene også slenger du drit tilbake. Også blir det bare en diger suppe på hele siden som gjør andre folk forbanna. Og desverre ja det blir ikke noe neste gang. Men jammen Hadde det vært gøy. Eg har rost Colli. Og får et slag i trynet tilbake Forde eg sier " Eg må si til Colli At eg synes du gjorde en god jobb. Kult. Eg vet eg var dom av meg som ikke stilte ut bilen. men det var desverre av økonomiske årsaker. Vel det som går an til neste gang vi skal ha treff er å heller samles på en plass der det ikke koster noe å Stille ut noen som helst bil. da kommer det nokk mye mer. Og heller begynne i enda litt tidligere tid å temke ut sted og tid. Eg syns det var kos der ute eg. Mye kul kjøring. Men for meg som ikke er så inntrisert i å kjøre så syns eg personlig at 200 for å vise ut bilen e litt drøyt. Og eg e ening at det må nok litt til for å dekke inn Kostnaddene det koster å leie banen. hadde det kostet 100 å stille ut bil så hadde nokk min bil og pell sin vert å se der inne. Og da kunne det jo kostet 100 til for å kjøre på bane. Men eg syns du skal ha ros for å stelle i stand dette her. hadde ikke du gjort det så hadde det ikke blitt til heller." Vel her kan ikke eg se noe ondt ord sagt om deg Colli. Men jammen har du på en eller annen måte klart å vir denne storyen her til et mareritt. Vel voks opp. Eg sa bare min mening. Men eg roser deg igjen selv om eg helst ikke burde gjøre det for eg e sikker på at du kommer til å slenge med leppen tilbake. DU GJORDE EN GOD JOBB: EG SYNES BARE DET VAR LITT DYRT Å STILLE UT BILEN MIN. HADDE EG HATT BIL TIL Å KJØRE PÅ BANE MED SÅ HADDE EG NOK BETALT 200 FOR Å KOMME INN OG ALT DET DER, OG SELFØLGELIG KJØRT. No for det santen være nokk.

Heisann Frode,

Det er ikke mulig å la folk kjøre for 100kr, det er enkel matte.

Greit nok, hadde det kostet 100kr å stille ut, så ville du og pell parkert inne. Da hadde du og pell bidratt med 200kr istedenfor 40kr.

Men:

Hva med de 15 bilene? De hadde jo bare betalt 100kr hver?

15 * 100 = 1500kr + 200kr = 1700kr.

Så var det kanskje max 200kr i publikumpenger:

1700kr + 200kr = 2100kr.

Kan være jeg tar litt feil på tallene her nå, men poenget er at det hadde ikke gått opp i opp! Eikås ledelsen skal ha minimum 3000kr og for ekstra biler, skal de ha ekstra penger. Med en inngang på 200kr og 15 som kjører, går det opp i opp, om man ikke regner med utgifter som colli har hatt vedr. telefoner, kjøring til eikås, m.m.

Jeg ser poenget at du og Pell ikke vil kjøre på bane, men samtidig mener jeg at noen av dine innlegg her, selv om du gir colli skryt på slutten av innleggene, virker litt frekke.

Kanskje du ikke mente å si det sånn, men personlig mener jeg at måten du ordlegger deg på tidligere i tråden, så blir det ganske så sarkastisk og det virker som du hakker ned på treffet og på colli - pga han kanskje satt igjen med 40kr til en hotdog og en brus på benseren.

At du arrangerer kompistur til Vallåkra er jo fint - for dine kompiser.

Ps. mener det ikke som kritikk mot deg, men jeg bare mener å påpeke at dette tross alt var banekjøringstreff og derfor må utgifter dekkes av de som kommer! Det hadde ikke vært noe finere enn at man hadde hatt en offentlig bane der man kunne herjet på gratis, men den gang ei!

Ellers, vil jeg også påpeke at den som leier banen er ansvarlig for opprydding, samt ansvarlig for hva som skjer på banen. Det er mao. arbeid i forkant og etterkant av slike treff og det er mer arbeid enn de pølsepengene man sitter igjen med.

Jeg foreslo til Colli, før treffet, at 220kr var bedre pris.

Hvor mye penger bruker ikke folk på en tur på byen?? 220kr er småpeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider