Subaru_power Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hvordan er det med tilskuere da? Fritt frem? Siter http://s58.photobucket.com/albums/g252/Legacy_Turbo/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Faen. Jeg ser at jeg ikke kan komme med Saaben. Jeg er i Warzawa denne helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hvordan er det med tilskuere da? Fritt frem? jada, wannabee volvoeiere kan være tilskuere om de vil.. forrige gang kostet det 20kr elns. å være tilskuer, men jeg vet ikke om det koster en symbolsk sum denne gang "au". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subaru_power Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 jada, wannabee volvoeiere kan være tilskuere om de vil.. HAHA, morsommen :roll: Var vel mer det at blårøyk er blårøyk uansett hvilken bil det kommer fra... Siter http://s58.photobucket.com/albums/g252/Legacy_Turbo/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 :offtopic Nå ser jeg tendenser til tumulter... Skulle gjærne kommet hvis jeg hadde lappen... Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 :offtopic Nå ser jeg tendenser til tumulter... Skulle gjærne kommet hvis jeg hadde lappen... Ikke noe tullsnakk her nå da! DaButcher: Tja, er det Volvotreff, så er det Volvotreff liksom! Saab gutta kan jo lage treff og invitere oss hvis de absolutt vil måle krefter vel! :) Jeg har ikke noe nevneverdig i mot det, men jeg lager liksom VOLVO treff! Ytterst få mot slutten ja, det var pga vi ikke var flere enn 15-17 biler som kjørte det. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg kommer, men kan ikke kjøre, og det vet du. Du kunne ha ventet 11 ekstra dager :P Men men.. Hap shittens.. I need a ride. Anyone frivillig? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Du får komme denne gangen da! ;) Ja, sorry, men det var ikke noen annen mulighet. Alt er jo booket på den banen framover. Hvis ikke ble det langt ut mot jul, og det blir for drøyt. Trodde du sa 1mnd da vi var på råneturen, så da regnet jeg faktisk med at 10. sept burde gå bra. Oppdaterer første post i morgen, med mer info og påmelding. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subaru_power Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg kommer, men kan ikke kjøre, og det vet du. Du kunne ha ventet 11 ekstra dager :P Men men.. Hap shittens.. I need a ride. Anyone frivillig? :D Jeg kjører ut til deg, og så henter vi To Fast - To Førr (med nye motoren selvsagt) og så kjører jeg på eikås med den! :drive2 Siter http://s58.photobucket.com/albums/g252/Legacy_Turbo/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg kjører ut til deg, og så henter vi To Fast - To Førr (med nye motoren selvsagt) og så kjører jeg på eikås med den! :drive2 Ny motor? Skal han ha ny motor da? :???: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ny motor? Skal han ha ny motor da? :???: slutt med den offtopicen din...... omgomgomg.. :iconsm ps. hva med øvelseskjøring på bane, er det lov? feks. om bernt får med seg faren elns..? Da gjelder jo fremdeles veitrafikkloven? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Det har jeg sagt går an, men han gidder ikke det, sikkert ikke fattern heller. Trådstarter har alltid lov til å være OT, han eier jo tråden! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Det er kombinert asfalt (go-cart) og grus! Så vi bruker asfaltdelen... Dessverre har ikke Vestlandet noe bedre å tilby, selv om det er vi som holder landet oppe, men denne diskusjonen tar vi ikke her! ;) Regner med du kommer jeg da Nissen! :D trodde bergen var et eget land jeg :roll: og ikke glem reve banen nå da, den er også på vestlandet ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Subaru_Power, DU kjøre MIN bil? Det kan aldri i verden gå bra. Jeg må ha nye bremseskiver fra feiltema før jeg setter i ny motor.. er dyyype spor i mine nå.. må skifte klosser også, samt motor, få på dette staget, torpedostaget osv osv. Men jeg kommer GARANTERT på treffet. Jeg skal være med noen runder med noen som er ivrig, ellers hvis jeg får bilen ferdig, så får jeg heller la Subaru_Power kjøre, og få vist fram bile litt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 trodde bergen var et eget land jeg :roll: og ikke glem reve banen nå da, den er også på vestlandet ;) Er ikke alle som er like kjepphøye her i byen LMS, så du kan ta det helt med ro. :) :thumb Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg