Gå til innhold

Volvotreff Bergen Eikås!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er det med tilskuere da? Fritt frem?

jada, wannabee volvoeiere kan være tilskuere om de vil..

forrige gang kostet det 20kr elns. å være tilskuer, men jeg vet ikke om det koster en symbolsk sum denne gang "au".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:offtopic

Nå ser jeg tendenser til tumulter...

Skulle gjærne kommet hvis jeg hadde lappen...

Ikke noe tullsnakk her nå da!

DaButcher: Tja, er det Volvotreff, så er det Volvotreff liksom! Saab gutta kan jo lage treff og invitere oss hvis de absolutt vil måle krefter vel! :) Jeg har ikke noe nevneverdig i mot det, men jeg lager liksom VOLVO treff! Ytterst få mot slutten ja, det var pga vi ikke var flere enn 15-17 biler som kjørte det.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme denne gangen da! ;) Ja, sorry, men det var ikke noen annen mulighet. Alt er jo booket på den banen framover. Hvis ikke ble det langt ut mot jul, og det blir for drøyt. Trodde du sa 1mnd da vi var på råneturen, så da regnet jeg faktisk med at 10. sept burde gå bra. Oppdaterer første post i morgen, med mer info og påmelding.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, men kan ikke kjøre, og det vet du. Du kunne ha ventet 11 ekstra dager :P Men men.. Hap shittens..

I need a ride. Anyone frivillig? :D

Jeg kjører ut til deg, og så henter vi To Fast - To Førr (med nye motoren selvsagt) og så kjører jeg på eikås med den! :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny motor? Skal han ha ny motor da? :???:

slutt med den offtopicen din...... omgomgomg.. :iconsm

ps. hva med øvelseskjøring på bane, er det lov?

feks. om bernt får med seg faren elns..? Da gjelder jo fremdeles veitrafikkloven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kombinert asfalt (go-cart) og grus! Så vi bruker asfaltdelen... Dessverre har ikke Vestlandet noe bedre å tilby, selv om det er vi som holder landet oppe, men denne diskusjonen tar vi ikke her! ;) Regner med du kommer jeg da Nissen! :D

trodde bergen var et eget land jeg :roll:

og ikke glem reve banen nå da, den er også på vestlandet ;)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Subaru_Power, DU kjøre MIN bil? Det kan aldri i verden gå bra. Jeg må ha nye bremseskiver fra feiltema før jeg setter i ny motor.. er dyyype spor i mine nå.. må skifte klosser også, samt motor, få på dette staget, torpedostaget osv osv.

Men jeg kommer GARANTERT på treffet. Jeg skal være med noen runder med noen som er ivrig, ellers hvis jeg får bilen ferdig, så får jeg heller la Subaru_Power kjøre, og få vist fram bile litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider