Gå til innhold

Volvotreff Bergen Eikås!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Subaru_Power, DU kjøre MIN bil? Det kan aldri i verden gå bra. Jeg må ha nye bremseskiver fra feiltema før jeg setter i ny motor.. er dyyype spor i mine nå.. må skifte klosser også, samt motor, få på dette staget, torpedostaget osv osv.

Men jeg kommer GARANTERT på treffet. Jeg skal være med noen runder med noen som er ivrig, ellers hvis jeg får bilen ferdig, så får jeg heller la Subaru_Power kjøre, og få vist fram bile litt.. :)

Nå begynner det å ligne noe her. Bare ordne bilen din du så skal jeg ta resten :drive2 :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo jaggu litt av en dag å ha treff på da...

Skal jo på fylla med Jobb/kunder på fredagen.

"Sommer"fest på Lørdagen.

Så er vel rimelig sliten på Søndagen.

men eg skal se om eg kan komme, men dere får ikke svar før søndagen.

(har jo noen dekk liggende og slenge)

http://Http://www.hhenr.com/

2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske så lite folk som har vist interesse her, var det så kjedelig forrige gang?

Skal si gutten kan ta ansvar:thumb Var morro forige gang. Goe B200k'n fikk kjørt seg gitt. Jeg må desverre melde avbud. 242'n står i molekyler, og jeg har planer om å reise på Gatebil for å hente inspirasjon:???:

Kan være flere som skal dit, så kanskje datoen er litt dum?

Edit: skriveleif

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si gutten kan ta ansvar:thumb Var morro forige gang. Goe B200k'n fikk kjørt seg gitt. Jeg må desverre melde avbud. 242'n står i molekyler, og jeg har planer om å reise på Gatebil for å hente inspirasjon:???:

Kan være flere som skal dit, så kanskje datoen er litt dum?

Edit: skriveleif

Er meget godt datoen er litt dum Stian. Men det var det eneste som var ledig framover, så det beklager jeg.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen planer om gatebil ,så det er meget trolig at jeg kommer... og da tar jeg med Adrian... Blir ikke kjørt på bane fra meg ,men kan vel stille ut bilen... den nyyydelige stv'en... og så filme da selvsagt... Så om noen vil være litt barnevakt så kan jeg ta butcheren sin bil og vise han hvordan det skal gjøres he he he.... du begynner jo virkelig å få dreisen på det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å kjøre med min heller, men stille ut er alle velkommen til. Jeg må bare finne en passende pris i år også, jeg vil ikke gå i underskudd, og det er jo tross alt litt arbeid med dette. Skal se om jeg ikke får det litt mer organisert denne gangen.

Olav dreisen på å kjøre? Han satset i hvert fall noe jævlig på banen i går, sladdet som en gris og snurret vel en god del ganger. Hehe! Burnouten hans var rå da...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav dreisen på å kjøre? Han satset i hvert fall noe jævlig på banen i går, sladdet som en gris og snurret vel en god del ganger. Hehe! Burnouten hans var rå da...

har ikke sett så mye til kjøringen hans i det siste ,men jeg kan love deg at det blir som å kjøre på is med 185-dekk....

må vel låne bilen hans om jeg skal ta noen runder... kanskje 740'en er klar til neste år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider