Colli Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Dårlig med påmeldinger gitt! Hvis vi ikke blir 15stk + så blir det avlyst. Så det er bare å skaffe folk. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 eg kjeme selvsagt men snurer ikke 940 på banen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Husk å melde deg på på mail da! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Kom igjen nå da folkens, dette blir jo kjempe gøyt :D En hel dag med banekjøring, hvem kan si nei til det? Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har lyst, men kan ikkje gje eksakt svar før ca 2 dager før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hehe, det går sikkert bra! Bare så mange som mulig melder seg på snart, slik at jeg vet at jeg ikke går i minus. For det gidder jeg ikke! :) Spre ryktet på Voss du. Dra med deg Ingunn med Turbopelle (245 turbo) også! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hehe, det går sikkert bra! Bare så mange som mulig melder seg på snart, slik at jeg vet at jeg ikke går i minus. For det gidder jeg ikke! :) Spre ryktet på Voss du. Dra med deg Ingunn med Turbopelle (245 turbo) også! prøva på det ja........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Da har jeg sendt påmeldingen min! Noen som har wunderbaum å donere bort på treffet, evt terninger? Skal sette norgesrekord i wundere i bilen. :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Du er ført opp på listen! :) Kom igjen da folkens.... :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kommer nok sikkert jeg.. Må avvente bittelitt og se.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kommer nok sikkert jeg.. Må avvente bittelitt og se.. Det går fint! :) Er lenge igjen til dagen, så forstår om folk må avvente litt. MEN de som vet de kommer og kan komme, må få fingen ut! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kom igjen da! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ja kom igjen! Dere må donere wunderbaum til meg også under treffet. Påbudt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ja kom igjen! Dere må donere wunderbaum til meg også under treffet. Påbudt :D Kan sikkert få noen av meg! Hvis du skaffer flere som melder seg på! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Nå kommer det seg! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg