Zemeckis Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Av ren nysgjerrighet, er det mange som har meldt seg på? Må ta masse bilder og filmer da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Håper 300db stiller opp igjen, og at de andre som tok seg tid til å filme og ta bilder gjør minst like god innsats denne gangen! :) Satt stor pris på det, og det gjorde nok veldig mange andre også. Så tror dekningen blir ganske grei. Du kan jo rote fram den gamle tråden også da! ;) Søke litt på forumet, så ser du hva vi holdt på med forrige gang. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg tar med videokamera og smeller sammen en film.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kansje eg tar meg en tur, men det er litt tidlig å si sikkert enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kansje eg tar meg en tur, men det er litt tidlig å si sikkert enda. Ja, du og Ingunn må komme vet du! :) Hjertelig velkommen begge to. Synd 242 ikke er ferdig enda! Du må skru! :iconsm Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ja, du og Ingunn må komme vet du! :) Hjertelig velkommen begge to. Synd 242 ikke er ferdig enda! Du må skru! :iconsm Eg, skru???!!!:zzzz: har ferie. Trur ho skrur sjølv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ok! :) Men jeg håper virkelig du kommer... Se om du får med deg noen andre Volvoeiere fra Voss da, vet det er noen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Er vel flere som skal melde seg på? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ja, du og Ingunn må komme vet du! :) Hjertelig velkommen begge to. Synd 242 ikke er ferdig enda! Du må skru! :iconsm kjem om eg ikkje e på jobb!! :thumb 242n får kvila ein vinter te... men hmf! vart nesten fornærma her colli!!!! klarer no jaggu ein god del sjølv :fatality: Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 kjem om eg ikkje e på jobb!! :thumb 242n får kvila ein vinter te...men hmf! vart nesten fornærma her colli!!!! klarer no jaggu ein god del sjølv :fatality: Men jeg måtte hjelpe deg å henge opp baumene da :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 kjem om eg ikkje e på jobb!! :thumb 242n får kvila ein vinter te...men hmf! vart nesten fornærma her colli!!!! klarer no jaggu ein god del sjølv :fatality: Du kan få en eksklusiv klem av meg om du kommer vennen! :thumb Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Da er det bare å melde seg på gutter og jenter! :) Dette blir knall! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 er det mangen som har meld seg på no??? Så mange att treffet går i boks.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Treffet går i boks ja! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Men jeg måtte hjelpe deg å henge opp baumene da :P mohaha!!! dei reiv eg ned likafort som du hang dei opp :bump ska no sjå noke ut frontruta og då.hehe Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg