BloOdHaRrY 242eigar Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Du kan få en eksklusiv klem av meg om du kommer vennen! :thumb triveleg! men då må deko ikkje mobba turbopelle so fælt:D Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 triveleg! men då må deko ikkje mobba turbopelle so fælt:D Nei, mobber aldri Turbopelle vi. :thumb Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 mohaha!!! dei reiv eg ned likafort som du hang dei opp :bump ska no sjå noke ut frontruta og då.hehe helvette, så utakkanemmelig :S jeg som trodde du var glad for arbeidet jeg utførte! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R volvo Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 eg kommer på treffet vist det ikkje e fult. men e ikkje sikker på hvilken bil eg skal ta må sjå an været først.... Kjempe greie at de sette igang med volvo treff her i bergen!!! var der sist supert!!!! :thumb Siter 05- V70 D5 MOVE 93- 245 varevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 eg kommer på treffet vist det ikkje e fult. men e ikkje sikker på hvilken bil eg skal ta må sjå an været først.... Kjempe greie at de sette igang med volvo treff her i bergen!!! var der sist supert!!!!:thumb Det er flott! :) Send meg en mail før treffet i hvert fall da, så skal jeg skrive deg opp og fikse det. Betaling kan du fikse ved ankomst. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R volvo Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Supert mange på meldte nå??? Siter 05- V70 D5 MOVE 93- 245 varevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Det begynner å komme seg ja, men mange som ikke gidder å melde seg på, som hører det fra kompiser osv. Men håper på flere biler enn sist da! Samt jeg har invitert noen fra Saab Turbo Performance Club, som ville måle krefter med andre svensker. Tror ikke de blir så mange! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R volvo Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 ok vist saab gutta kommer må eg kansje kjøre 850en for å vise litt muskle.... he he Siter 05- V70 D5 MOVE 93- 245 varevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Ta med deg den heftigste bilen du har! ;) Uansett hvem som kommer! Jeg tenkte selv å prøve å ta litt bilder i år. Får se hvor snille folk er mot reglene mine. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R volvo Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 blir være bra kjørere eg 850. regn blir det 240....bilder må du ta.... regler? Siter 05- V70 D5 MOVE 93- 245 varevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Er ikke snakk om mye da, men visse forhåndsregler må man ha og ta! ;) Informerer om dette på treffet. Ingen hitler eller stalin politikk altså, men noe. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 helvette, så utakkanemmelig :S jeg som trodde du var glad for arbeidet jeg utførte! joda va kosele da! heilt til gutta heima holdt NM i mobbing pga baumklasen i ruto mi... som om ikkje da va nok dar ifrå før...:blah: for ikkje å snakke om dama du hang opp!!! da vart heller litt tvilsomt... hehe :thumb sorry off topic.. kræmt Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Du skal få lov, siden det er min tråd, og alle påmeldingene skjer på PM og mail! Ja, hiv ut alle baumene, rens bilen for jalla og kjør! Du får gi en lyd når jeg skal skrive deg opp på listen Ingunn. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Du skal få lov, siden det er min tråd, og alle påmeldingene skjer på PM og mail! Ja, hiv ut alle baumene, rens bilen for jalla og kjør! Du får gi en lyd når jeg skal skrive deg opp på listen Ingunn. mohaha! terningane må få henga! :volvsmile ska gje ein lyd når eg veit noke meir. Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Du jo at jeg har en mobil + mail også.... Har du glemt det? ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg