Gå til innhold

Volvotreff Bergen Eikås!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg kommer på treffet vist det ikkje e fult. men e ikkje sikker på hvilken bil eg skal ta må sjå an været først.... Kjempe greie at de sette igang med volvo treff her i bergen!!! var der sist supert!!!!

:thumb

Det er flott! :) Send meg en mail før treffet i hvert fall da, så skal jeg skrive deg opp og fikse det. Betaling kan du fikse ved ankomst.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å komme seg ja, men mange som ikke gidder å melde seg på, som hører det fra kompiser osv. Men håper på flere biler enn sist da! Samt jeg har invitert noen fra Saab Turbo Performance Club, som ville måle krefter med andre svensker. Tror ikke de blir så mange!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvette, så utakkanemmelig :S

jeg som trodde du var glad for arbeidet jeg utførte!

joda va kosele da! heilt til gutta heima holdt NM i mobbing pga baumklasen i ruto mi... som om ikkje da va nok dar ifrå før...:blah:

for ikkje å snakke om dama du hang opp!!! da vart heller litt tvilsomt... hehe :thumb

sorry off topic.. kræmt

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få lov, siden det er min tråd, og alle påmeldingene skjer på PM og mail! Ja, hiv ut alle baumene, rens bilen for jalla og kjør! Du får gi en lyd når jeg skal skrive deg opp på listen Ingunn.

mohaha! terningane må få henga! :volvsmile

ska gje ein lyd når eg veit noke meir.

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider