BloOdHaRrY 242eigar Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Du jo at jeg har en mobil + mail også.... Har du glemt det? ;) hehe neidå :) Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Flere stolte Volvoeiere som vil være med på morro? Spre ryktet til kjente også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skal jeg stille med dekaltrim? (Litt risky å tøffe seg på dette Volvo-infriltrerte forumet) kiddie Jeg regner med å stille men er det mulig å gjøre opp for seg på stedet. Jeg har ikke rotet meg til å melde meg på enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skal jeg stille med dekaltrim? (Litt risky å tøffe seg på dette Volvo-infriltrerte forumet) kiddie Jeg regner med å stille men er det mulig å gjøre opp for seg på stedet. Jeg har ikke rotet meg til å melde meg på enda... Vel, du bør ikke ha den dekalen der på treffet, siden jeg er så snill og inviterer dere. Du kan gjøre opp på treffet ja, men meld deg på i hvert fall. Jeg vil helst ha alle navn, biltyper og reg nr. slik at jeg får bedre oversikt på treffet. Liker å ha ting i orden! Få med deg resten av disse Saabgutta da, så vi får litt biler på treffet. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hva med bmw? eller blir det litt mye variasjon da? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hva med bmw? eller blir det litt mye variasjon da? kan vel heller si blodig:iconsm du vet vel det at det kanskje kan være litt kjølig mellom oss volvo.folk og bmw-folket.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Skal se om jeg får lagt turen innom :) Høres gøy ut dette ;) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hva med bmw? eller blir det litt mye variasjon da? Kan lage fellestreff en annen gang! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Nå nærmer det seg virkelig, så folk må melde seg på nå! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hmmmmm.... MÅ nesten se det litt an..... har Dårlig med råd for tiden.... har flesket te med Ny turbo intercooler dyser og mye mer knask. Skal se om eg får med meg Mr Pell og hvis det blir aktuelt. det blir nok ikke noe kjøring med bilen. Desverre syns eg det er litt dyrt til tross for at eg sjøl vet at det koster litt mye. Skulle lagt inn en liten link på Bergen Gate bil klubb og, viss ikke det er gjort. Syns det er gøy At noen tør og ta ansvar og stelle i stand noe sånn som dette her. My Car: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898 Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hehe, i hvert fall når "noen" er 18 år! ;) Kan godt hende du syns det er dyrt, men forrige gang betalte du ikke, så syns ærlig talt du kan spandere 200,- denne gangen. Få med deg Pell ja! :D Kommer til å vekke mye oppsikt din og Pell sin bil. Håper du stiller Frode! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hehe, i hvert fall når "noen" er 18 år! ;) Kan godt hende du syns det er dyrt, men forrige gang betalte du ikke, så syns ærlig talt du kan spandere 200,- denne gangen. Få med deg Pell ja! :D Kommer til å vekke mye oppsikt din og Pell sin bil. Håper du stiller Frode! :) Øhhhhhhhhh,- eg betalte 220 kroner sist eg var på det volvo treffet. Det kom en kar bort til meg viste kor det var børning og kor vi kunne kjøre på bane. Eg parkerte bilen mn og så på. eg betalte 220. 200 for meg og bil og 20 for kompisen min morten. ;) Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hm... Kan ikke huske det selv jeg altså, jeg er rødtopp. Så kanskje du husker om det var meg du betalte til. Men, men! :) Satser på at du og Pell kommer. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Husker ikke kem eg betalte te...... Nei da var det ikke deg i allefall...... Viss du er rødtopp. Tror han var litt høy tynn og hadde litt mørkt hår. Men eg skal ikke helt si det riktig.. Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Da var det sikkert Olav, DaButcher. Men kom deg på treff du!:) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg