anbhovl Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ja hadde vært kanon om du hadde kommet:) Digger den bilen din;) Kom igjen folkens, dette blir gøy;) får håpe på fint vær og tørr asfalt.. Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Da er det snart bare en uke igjen, så det er bare å verve folk som skal være med utover! :) Blir knall! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Bildet lånt fra http://www.bergen-gatebilklubb.com (Fotograf: Viktor @ BGK) Ja, vi får satse på dette treffet blir minst like morro som det forrige!! Ps. folkens: husk å kjøre fint til/fra treffet! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Da er det en meget god sjanse for at det blir Dragrace på stripen også på Volvotreffet! MEN, vi gjør det på streetmåten, dvs... Armer og bein gir klarsignal. Håper så mange som mulig kommer! Dette kan bli skikkelig artig! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Bildet lånt fra http://www.bergen-gatebilklubb.com (Fotograf: Viktor @ BGK) Ja, vi får satse på dette treffet blir minst like morro som det forrige!! Ps. folkens: husk å kjøre fint til/fra treffet! Bruker litt mye olje den bilen din eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Bruker litt mye olje den bilen din eller? vel, hvitmotor har jo dårlig med veivhusvent.. jeg hadde for mye olje og låst den i gir.. må ha catch-tank for å totalt eliminere slikt på hvitmotor, såvidt jeg vet.. evnt ha olje til midt på peileområdet. kommer du da, eldarh? ps. jeg bruker ikke mye olje Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 vel, hvitmotor har jo dårlig med veivhusvent.. jeg hadde for mye olje og låst den i gir.. må ha catch-tank for å totalt eliminere slikt på hvitmotor, såvidt jeg vet.. evnt ha olje til midt på peileområdet. kommer du da, eldarh? ps. jeg bruker ikke mye olje Nja.. Får helt se.. Kan godt hende..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Nja.. Får helt se.. Kan godt hende..:thumb feil instilling!! JEG KOMMER, er rett innstilling! Kan være det kommer en POSITIV overraskelse!!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 kan vel heller si blodig:iconsm du vet vel det at det kanskje kan være litt kjølig mellom oss volvo.folk og bmw-folket.... mulig, men jeg er litt hybrid ang d... :hello: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hvis det blir for lite folk, så blir dette siste treff jeg gidder å ta ansvar for! Da får noen andre ta ansvar, og vi ser jo hvor mange Volvotreff det har vært de siste årene...... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Eg tar med meg 4 biler hvertfall.. Min 940, en 850, en 740 tic og en 240gle med bros:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Eg tar med meg 4 biler hvertfall..Min 940, en 850, en 740 tic og en 240gle med bros:) Glimrende Jørgen, gid alle var like flinke som deg med å skaffe folk. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kom igjen da peopz, blir glimrende treff dette her! ;) Har kanskje surprise på gang også... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har ikke lest gjennom hele tråden, men husker etter forrige treff at noen foreslo grilling og sånn, er dette vurdert denne gangen? Hadde gjort seg med en tønnegrill og massse dogs;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har ikke lest gjennom hele tråden, men husker etter forrige treff at noen foreslo grilling og sånn, er dette vurdert denne gangen? Hadde gjort seg med en tønnegrill og massse dogs;) Hehe, jeg har verken tid, krefter eller mulighet til å fikse i stand det. Men hvis noen andre vil ta på seg ansvaret for deg, så kan de få lov til det. MEN, tenk om været er som det pleier å være?! ;) Hehe, jeg står ikke og griller hot dogs med værgudene som uvenn. Men du, få med deg så mange du klarer, dette blir rått! Jeg har muligens fikset Drag Race også, dog uten tidtaking. Men blir dett å race på langstripen og måle krefter med andre svensker! Så kom igjen folkens, en uke igjen nå!!! 200,- thats it! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg