Volvo 245T Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hehe ja....hadde det vært litt mer tak i meg så skulle eg kjøpt et partytelt og tønnegrill og stilt opp;) men det kan bli bra dett da, skal se kem eg får med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bump! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 får du med deg litt folk ja:D skulle tatt turen eg oxo, om det ikkje hadde vore for vi skal i kalas den helga Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Kalas er bare tull! Kom igjen nå, under en uke igjen til det braker løs. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ser ut som jeg tar turen om vær og bil tillater det.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ser ut som jeg tar turen om vær og bil tillater det.. Det blir VEEEELDIG bra om du klarer å henge deg på Jørgen og gjengen! ;) PS: Ikke forvent for mye av været i Bergen en septemberdag da! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Kalas er bare tull! Kom igjen nå, under en uke igjen til det braker løs. hehe er ikkje det, når det er 30/40/50/osv hehe :hello: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Jo, skal jo ikke feire at man blir gammel da... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ser ut som jeg ikke er volvoeier lenger på søndag:( :( så da kan jeg vel egentlig ekskludere meg som deltaker iallefall, men satser på å ta turen uansett for å se på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 fyyyyyyyyy Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ka for nokke`?:(:( Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Skal til med et husprosjekt, så da har jeg behov for en varebil.Og hus er som kjent svindyrt for tiden, så økonomien tillater ikke 2 biler:( så da ryker 245`en til idag, med svært tungt hjerte:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Det er meldt nydelig vær i helgen, og opp mot 20 grader! DETTE BLIR KNALL! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Blir sjef detta her.. Slik som det ser ut nå får eg tak i mer biler på min tur:P Mr Bollocks har nå sagt sitt:P Godt mulig eg har fått med meg en 245 B230FT som har nybygget maskin.. var nettopp ute å prøvekjørte.. Funka bra ja... Også en V70 T5 mod.. Alt i alt: Volvo 940 Turbo Volvo 740 Turbo Volvo 245 Turbo Volvo 240 GLE med bros styling Volvo 242 til Mr Bollock Volvo V70 T5 Volvo 850 GLT (usikker) Syns det var bra med biler fra min side:P Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Det er ikke bra Jørgen, det er glimrende! :D Masse luringer sørfra som kommer på treffet nå da. :) Kjempebra jobbet! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg