Gå til innhold

Nye camaroen blir bygget!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var faen meg på tide å få denne sinnsykt fantastiske bilen i produksjon!

http://www.media.gm.com/servlet/GatewayServlet?target=http://image.emerald.gm.com/gmnews/viewpressreldetail.do?domain=2&docid=27934

Det eneste som står igjen nå er vel at Pontiac får tommel'n ut av ræva og lager en firebird!

Nå er muskelbilene tilbake for fult folkens! challenger, Mustang, Camaro, Charger (veeel), Daytona, Cobra og Ford gt!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faen meg på tide at de fikk baller nok til å bygge den.

Camaro/Firebird skulle aldri vert kansalert i utgangspunktet spør du meg.

Men syns fortsatt at de skulle bygge den litt likere den som Kris Horton teikna.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Mod-edit: " Last edited by Mr.TransAm : Today at 13:30."

Duh, nå skal du få enda et tips; når du først går inn for å redigere vekk innlegget ditt, kan du liksågodt slette det. Helt øverst ser du "Delete this Message" ell.no. Kryss av der, så slipper andre brukere å se et tomt innlegg. Det ser unektelig litt teit ut. Så neste gang jeg leser denne tråden er vel dette innlegget borteborteborte? :thumb

PS! Send en PM om du ikke skjønte tegninga.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om utsklidd tråd a! Fra camaro lansering til ozonlaget... alt pga en liten trangsynt fjortiss...

hehe ja det er bilforumet på sitt beste....vis det sklir ut sånn som dette så er det en liten rød trekant i vestre hjørne som kan være til hjelp...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir kult og se denne bilen på veien.....ser bedre ut en mustangen gjør den også.....

Absolutt.

Men tror den kommer til å slite mot challenger.

Men challenger'n skal jo bare produseres i 30 000 eks i året, og kjenner jeg GM rett er det vel mustangen de skal konkurrere mot (hører jeg 1965 på nytt igjen?;)) og da må de jo produsere en haug av de!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider