tenic Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Heisann.. Noen som har luftfilterboks til overs ? som eg kansje kan kjøpe. trenge kun øverste del lixom. mvh Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hjelper nok litt om du sier hva slags bil du har. Det er mange forskjellige løsninger på Golf 2. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hehe ja du har rett i det :D Det e en golf 2 1.8L 90 modell.. Forgasser Mangler øverste del lixom. Den du må ta av for å skifte filter, den delen på luftfilterboksen skulle eg ha hatt tak i. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Den kan du enkelt stjele ifra en annen Golf. Men sånn seriøst, stikk på et høggeri så finner du garantert det du leter etter der. Koster nok ikke mer enn en 50-lapp eller maks 100 kroner. Og sikker på at du har forgasser og ikke monopoint? For er forskjell der. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Den kan du enkelt stjele ifra en annen Golf. Men sånn seriøst, stikk på et høggeri så finner du garantert det du leter etter der. Koster nok ikke mer enn en 50-lapp eller maks 100 kroner. Og sikker på at du har forgasser og ikke monopoint? For er forskjell der. Oj oj e d noe og da.. da vart eg litt i tvil.. monopoint , e d som blir innsprut ja ? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ja, er et slags insprøytningssytem. Er vel en elektroniks styrt forgasser med kun ei dyse. Om du lurer på hva slags motor du har, så kan du slenge ut bilde så ser man det fort om du har forgasser eller monopoint. Litt kjekt å vite hvis du skal ha tak i luftfilterboksen så du ikke får til feil. For det er vel den delen som sitter oppå forgasseren/monopointen du mener som du trenger? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Monopoint er vel mekanisk innsprut? Uten noen form for elektronikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Etter hva jeg kan huske så er monopointen elektronisk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Monopoint er el.insprut med 1 dyse, ja. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Jepp, men da husket jeg riktig da. Var 99,9"% sikker på at jeg ikke tok feil der. Men uansett, en fordel å vite om du har forgasser eller monopoint når du skal ha tak i luftfilterboksen, for denne er nemlig ikke lik på de forskjellige motorene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Okey, er dette monopoint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jepp, det er Monopoint ja. Og sånn ser det ut med forgasser: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kan Monopointen chippes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Nei, det kan den ikke. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Det var leit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg