sp0ky Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hvem Kommer på gatebil sept?` Det hadde vert morro med ett stand fra bilforumet.!!! Men noen som vett å mye det kommer på? alt som skjer liksom. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 møter nok opp, men vogna mi er nok ikke i no showstand:P hadde vært fett med en stand fra bilforumet ja! Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 jeg kommer antagelig vist jeg finner meg en som kan sitte på med:-P så det blir nok ikke no show ut av den bilen antagelig. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 godt mulig golfen og jeg kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kommer nok med kamera jeg og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kommer nok med kamera jeg og ;) Jeg og, gjør nok det ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kommer selvsagt jeg og! Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg kommer seff, men stand fra bilforumet blir nok vanskelig, er jo så mange som stiller ut med forskjellige klubber og gjenger... Det er min erfaring i hvert fall, ikke så lett å få til, man bør satse litt og være en del garanterte biler hvis man skal få plass helt sikkert også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg kommer, sammen med kamera og etpar kompiser. Såfremt det ikke pisser ned selvsagt... Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg krysser fingrene for at jeg har fått min tilbake da! Da dukker jeg SELVSAGT opp på gatebil. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg kommer, vet ikke hvilken bil jeg tar enda. Men jeg kommer! :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg