Gå til innhold

Senka bilen nå..hjelp;)

Ranger emnet

"Rabbit"

Anbefalte innlegg

Senka bilden min 60/40 nå med supersport fjærer og dempere.. siden bilden var høyere foran enn bak før den ble senka tenkte jeg at 60 / 40 ville få den på lik høyde da..

Men nå er den høyere bak, noen tips? Kan jeg sette på 60mm fjærer på demperen som kom med 40mm? eller kan det funke med senkeskåler? evt. hvor får jeg tak i det?

Takker for alle svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil muligens synke litt når fjærene får satt seg..

Er det kort eller normal demper bak..? Er det kort skal det ikke være noe problem å sette på 60mm-fjærer, men er det originale vil nok ikke dette være å anbefale, samt godkjenning tror jeg du kan vinke farvel til.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at som regel så setter den seg raskere bak slik at den blir lavere der. Tar mer tid før den setter seg foran dog. Med mitt 60/40 ble den lavere bak enn foran så har klossa opp:D

Så hvis du nettopp har montert på, vent litt :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går greit å sette 60 fjør i demperen som fulgte med 40 fjæra ja, dette hvis det er sportsdempere da..

man får nok godkjent 60 på orginale dempere ja, men at det er bra for demperen er en annen sak, demperen er nok da gåen etter en stund vil jeg tro..

hadde akkurat det samme problemet jeg å, var lavere bak enn fram..

stakk til en kompis av meg jeg og gjorde prosessen fort, litte varming av fjær;)

resultatet ble tåpp! heller ingen aber med å gjøre dette hvis man kan det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider