Gå til innhold

bilstein dempere fra 240 på 940

Ranger emnet

Prebendju

Anbefalte innlegg

det går fint, men de er en del kortere så du må ha fjører fra 240 og..da blir den en hel del lavere enn vanlig senking! maxis bl.a. har brukt 240 dempere på en s90 nevnte han en gang

Vil det si at du kan bruke bilstein sprint dempere på 740, og så ta senkefjærer fra 240. og det vil passe? Og vil da bilen bli lavere, slik at man slipper å kappe? hadde vert supert:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si at du kan bruke bilstein sprint dempere på 740, og så ta senkefjærer fra 240. og det vil passe? Og vil da bilen bli lavere, slik at man slipper å kappe? hadde vert supert:P

Får det jo fortsatt ikke godkjent, så er jo like greit (nesten) å kappe..

Opel Kadett D GTE-R 16v

Mazda MX5 1.6 Turbo

x - Volvo 240TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde håpa det hadde passa om hverandre, tenkt og kappe maks på 940in. men siden jeg har 2 front dempere til 240 som jeg ikke har fått satt på så lurte jeg på om det funka og bruke de på 940in. men trenger jo nye dempere på 240 så vi får vell karnskje kjøpe seg noen nye clubsport dempere til 940in og...

men er jo dyrt for en stakkars lærling hehe...

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hundreogførr, sikker? hadde for meg at selve demperen var lik lengde og at det kun var stempelet som var kortere..men det kan helt sikkert stemme om du sier det så! men da er det jo uansett fint, for da kan du jo ha hylse på både oppe og nede, så velger du hvor "høy" demperen skal være..

er vel bede å bruke 240 fjør enn skamkappa 940fjør? fordel å ha litt fjør igjen til fjøringsvei..mikaelFT klaget hvertfall på dette, og det var derfor han gjorde det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider