Gå til innhold

Dashbordkonsoll fjerne koppholder

Ranger emnet

Kimh

Anbefalte innlegg

Heisann,

Er det mulig å få tak i originalt dashbordkonsoll som kan erstatte den originale dashbordkonsollen med koppholder? No tenker eg kun på å fjerne koppholderane, heller ha eit tomrom der til småting som cd'r, lommebok osv.

196535.JPG

Eller har noken her kreative forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du spør om dette for det her lurer jeg også på, siden jeg har treværk som jeg gjerne vil lakkere om :m'm:

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Heisann,

Er det mulig å få tak i originalt dashbordkonsoll som kan erstatte den originale dashbordkonsollen med koppholder? No tenker eg kun på å fjerne koppholderane, heller ha eit tomrom der til småting som cd'r, lommebok osv.

196535.JPG

Eller har noken her kreative forslag? :)

Mener å ha sett en slik "erstatter" i utlandet....der det er bare askebeger + rom til f.eks lommebok... Men tror ikke man får tak i dette her...

Selv har jeg fjernet hele greia,og laget noe selv i glassfiber....Alt går ann, bare fantasien som setter grenser;)

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha sett en slik "erstatter" i utlandet....der det er bare askebeger + rom til f.eks lommebok... Men tror ikke man får tak i dette her...

Selv har jeg fjernet hele greia,og laget noe selv i glassfiber....Alt går ann, bare fantasien som setter grenser;)

Er det lett å ta ut den delen av dashbordet? Hva må ut for at den kommer ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...