Gå til innhold

Pris på alarm til mazda 626 GC GLX 1987..

Ranger emnet

Wibla

Anbefalte innlegg

eller bare gjøre som meg: kjøpte bil importert, bestilte forsikring.

monterte alarm etter et par uker selv (ikke så vanskelig da, bare man har tunga rett i munnen og er nøye

)

ringte så forsikringsselskapet: heisann det var vist alarm på biln likevell..

rundt 2000 må du vell ut med for en alarm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Er det i henhold til godkjenningen for alarmen da?

selvsagt !!!!

er godkjent DEFA montør og har autorisasjonsbevis

hmm men hvis du tenkte på om det er lov så er det det ja, alle kan montere men en "godkjent" person må gå over hele alarmen og sjekke at den virker som den skal , sjekke alle kobblinger og lovligheten der(ikke alle typer sammenkobbling av ledninger som er godkjent hos defa)

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg er serviceelektroniker, så jeg kan lodde, har tilgang til endel utstyr og, forsåvidt ;)

Får se hvordan ting blir utover.. det frister no jævlig å få putta alarm i den bilen.. og se slutten på bekymringer om at narkiser/langfingra drittunger kan finne på å prøve å bryte seg inn i bilen.. låsene på de bilene der er jo ikke av verdens sterkeste i noe fall... :rolleyes:

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er selvskudd løsninga :P

Det enkle er ofte det beste! :D

Hvis en jævel hadde brutt seg inn i min bil:

1. Liste meg ut

2. Liste meg i posisjon bak ham

3. Dryle knyttneven min alt jeg makter på det punktet hvor nakken 'går inn i' hodeskallen hans.

4. Ringe snuten

5. Kjøre svinet til Politikammeret siden de ikke har ressusjer til å rykke ut.

6. Anmelde den omvandrende dritten

7. Forklare blodet på ham slik: "jo, du sjønner, betjent, at jeg knep ham på fersken, og da jeg ba ham komme seg bort fra bilen min, så ble han voldelig! Det var selvforsvar!"

8. Se at Lovhåndheverne bare lar knarkerdritten gå etter 1 minutt, siden han er "strafferettslig utilregnelig"

9. Få beskjed fra A/S Snut: "Du har gjort en god jobb"

10. Cop Inc. gir beskjed til tyven: "Du har gjort en god jobb"

11. Påo-liiice til seg selv: "Vi har gjort en god jobb"

FAEN hvor jeg hater Norske lover! 10 år i fengsel hadde vært passe straff for å røre en annen manns bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider