farlig Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hei! Jeg skal snart/straks bytte foringer til polyflex på 940en, men mangler tilgang på en presse. Er dette noe alle bilverksteder har, eller er det kanskje noen her som har lyst å hjelpe til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 De fleste har vel dette stående, skal gjøre dette på min egen nå på tirsdag, jobber ved siden av et karosseriverksted, og de har iallefall en presse stående i et hjørne.... Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ok. Får høre med noen lokale verksted da. Jeg skal bytte foringene i forbindelse med krengingshemmeren foran først. Der tror jeg ikke jeg trenger presse i det heletatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 stemmer, de er skrudde fast, så når du skruer opp følger foringene med, bortsett fra 2 små, som du kan nappe rett av for hånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Er det flere foringer jeg kan bytte uten presse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 foringene til støtstaget til krengningshemmeren, bare å skru av mutter på toppen, nappe av gamle foringer, putte på nye, og stramme til mutteren så det er 42mm avstand mellom øvre og nedre dings, du ser nok hva jeg mener om du ser på det;-) Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Skal ikke polyflexen bruke hylsa til den gamle orginalforinga??? Kan da isåfall brenne ut den gamle foringa. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Takk! Problemet er ikke å få ut de gamle foringene da, det er å få inn de nye. Finnes det polyforinger til 24mm krengingshemmer foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Takk! Problemet er ikke å få ut de gamle foringene da, det er å få inn de nye. Finnes det polyforinger til 24mm krengingshemmer foran? mhm, Pedersens Racing selger sine 24mm krengings-hemmere MED polyforinger, så de har nok løse og. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Takk! Problemet er ikke å få ut de gamle foringene da, det er å få inn de nye. Finnes det polyforinger til 24mm krengingshemmer foran? Det jeg mener at at du ikke trenger presse for å fullføre jobben, da hylsa skal stå igjen.. Visst du forstår hva jeg mener. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg