octoplex Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 noen råd på hvordan jeg kan stille ned bensintrykket på bilen min, eller må det gjøres på verksted? audi coupe 2.3E (ng motor). den får såppas mye bensin at det drypper av pluggene. takker for alle svar:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_Quattro Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 bensin trykket regulerer seg vel av seg sjøl... så klart ingrep kan gjerast, men gå på ein verkstad og sjekk co min var på 10% når eg henta min og den drukna i bensin bokstavelig talt... co skal helst ligga på 0.7% har eg erfart :D Siter 1998 Audi A4 1.8 TSQ Sedan 1992 Volkswagen golf mk3 TDK (x) 1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 (X) 1990 Audi 90 2.3E Quattro(X) 1991 Audi 90 2.3E Quattro (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølvind Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Bensintrykket på bilen din er elektronisk regulert, får bilen for mye bensin er det nok en feil en eller annen plass, feks defekt tempføler som gjør at bilen går på kaldstartberikelse, eksoslekkasje før lambdasonde, deffekt lambdasonde, feiljustert co. Bare eksempler:): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octoplex Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 okay, får sjekke litt mere, men trur det blir verksted neste nå:P gitt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg