Gå til innhold

Listepris/pris golf3

Ranger emnet

chr1z

Anbefalte innlegg

Halloi,

Jeg er litt i tvil, men kanskje dere kan si hva en Golf III 94 mod, 1,6L (75 slappe hester) er verdt?

For å gi litt mer informasjon:

Eu-kontroll - 0 feil nå i vår

Nylakkert "strøken" som blir fikset opp i august.

Gått 240k

soltak

turteller:p

Ting som er byttet i det siste:

Bensinpumpe, bensinfilter, forgasserflens, fordelerlokk/rotor/kabler, alle slitedeler i front/foringer etc (bare bak igjen), nye bremseklosser/skiver foran. Og slike ting som reimer/oljefilter (men dette blir jo skiftet regelmessig) etc..

Er litt tekniske ting som fordeler/startmotor som må byttes antar jeg, men de utgjør ingen stor utgift for de som er litt nevenyttig selv.

Men nå har det seg slik at jeg har orginalt vr6 recaro stoff interiør i bilen + 16" keskin kt3 felger med 7 1/2 kant på 215/40-16 dekk.

Hvis jeg selger dette med bilen vil jeg vel neppe få verdien igjen? Lønner seg nesten å kjøpe org interiør og putte i og heller smekke vr6 stolene i einzer golfen?:D hehe:)

Takk for innspill!

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det lønner seg å selge VR6-stolene til meg, så kan du få mine stoler å sette i din når du selger.. :P

Bytte likt..? :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det lønner seg å selge VR6-stolene til meg, så kan du få mine stoler å sette i din når du selger.. :P

Bytte likt..? :D

hehe.. tror de er litt vanskelige å få tak i men. Nå har jeg ikke så peil på dette men vet at de er mer verdt enn orginale stoler :D

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver deg du Marvil, skal ikke si noe på det..;)

Du har vært mye stille en good periode nå Chriz..:iconsm

Ja, har skjedd litt for mye ellers så har ikke hatt så mye tid til å være her:/ Og nå har jeg planer om å kvitte meg med 3:ern og heller få istand einzeren og bruke den. Er så drittlei bilen.. hehe..

Slik er ståa (og ja for lite senk, men problemer nok:p)

Bilde132_800.jpg

Bilde134_800.jpg

Bilde138_800.jpg

Så bare lakkeren blir ferdig nå og jeg får fiksa endel småfiks så blir den nok lagt ut for salg, får jo ikke stort men blir da kvitt den "kanskje" :) :D

Men er det noen av dere her som er veldig tekniske og flink på motor "ting" som bor i oslo/akershus/hedmark området?

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. tror de er litt vanskelige å få tak i men. Nå har jeg ikke så peil på dette men vet at de er mer verdt enn orginale stoler :D

Du prøver deg du Marvil, skal ikke si noe på det..

:hide :biker

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider