chr1z Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Halloi, Jeg er litt i tvil, men kanskje dere kan si hva en Golf III 94 mod, 1,6L (75 slappe hester) er verdt? For å gi litt mer informasjon: Eu-kontroll - 0 feil nå i vår Nylakkert "strøken" som blir fikset opp i august. Gått 240k soltak turteller:p Ting som er byttet i det siste: Bensinpumpe, bensinfilter, forgasserflens, fordelerlokk/rotor/kabler, alle slitedeler i front/foringer etc (bare bak igjen), nye bremseklosser/skiver foran. Og slike ting som reimer/oljefilter (men dette blir jo skiftet regelmessig) etc.. Er litt tekniske ting som fordeler/startmotor som må byttes antar jeg, men de utgjør ingen stor utgift for de som er litt nevenyttig selv. Men nå har det seg slik at jeg har orginalt vr6 recaro stoff interiør i bilen + 16" keskin kt3 felger med 7 1/2 kant på 215/40-16 dekk. Hvis jeg selger dette med bilen vil jeg vel neppe få verdien igjen? Lønner seg nesten å kjøpe org interiør og putte i og heller smekke vr6 stolene i einzer golfen?:D hehe:) Takk for innspill! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Tror det lønner seg å selge VR6-stolene til meg, så kan du få mine stoler å sette i din når du selger.. :P Bytte likt..? :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Tror det lønner seg å selge VR6-stolene til meg, så kan du få mine stoler å sette i din når du selger.. :PBytte likt..? :D hehe.. tror de er litt vanskelige å få tak i men. Nå har jeg ikke så peil på dette men vet at de er mer verdt enn orginale stoler :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Du prøver deg du Marvil, skal ikke si noe på det..;) Du har vært mye stille en good periode nå Chriz..:iconsm Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Du prøver deg du Marvil, skal ikke si noe på det..;) Du har vært mye stille en good periode nå Chriz..:iconsm Ja, har skjedd litt for mye ellers så har ikke hatt så mye tid til å være her:/ Og nå har jeg planer om å kvitte meg med 3:ern og heller få istand einzeren og bruke den. Er så drittlei bilen.. hehe.. Slik er ståa (og ja for lite senk, men problemer nok:p) Så bare lakkeren blir ferdig nå og jeg får fiksa endel småfiks så blir den nok lagt ut for salg, får jo ikke stort men blir da kvitt den "kanskje" :) :D Men er det noen av dere her som er veldig tekniske og flink på motor "ting" som bor i oslo/akershus/hedmark området? Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hehe.. tror de er litt vanskelige å få tak i men. Nå har jeg ikke så peil på dette men vet at de er mer verdt enn orginale stoler :D Du prøver deg du Marvil, skal ikke si noe på det.. :hide :biker Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 har vr6 int jeg vis noen er int Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Og hvor har du gjort av cleana fangeren din da?? :spider Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Og hvor har du gjort av cleana fangeren din da?? :spider kjørt filler av den :hello: Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 kjørt filler av den :hello: Velkommen i klubben ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg