Snowx Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Selges for 6500kr Mangler kabinett og bør ha større HD Ellers har den trådløst nettverk, GPS, mediacar, mapmonkey etc Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hva slags strømforsyning bruker du? Starter den når man vrir om tenningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 det er en 12VDC->12VDC psu som leverer opptill 300w(!!!) dette er kraftig for en carputer. Den skrur seg på ved tenning om du legger opp med releer riktig. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Bilder av innstallasjon ? Muligens intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Kan ta i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 sry, glemte litt bort bildene, men fant fram lista over hva den inneholder. hovedkort: msi k8mm-v, k8m800, m-atx cpu: AMD sempron 2600+ 1,6 ghz minne: Crucial pc3200 ddr-dimm 512mb powersupply: 300W 12VDC Input ATX Power Supply gps: haicom gps wlan: 3com skjerm: Lilliput 7" touchscreen kabinett: hjemmelagd testrigg kabler: vga forlenger og usb (3m og 5m) HD: 13gb eldre men med mapmonkey og skandinaviske kart (must på carputer) Samlet nypris i dag er over 7000, kom med bud Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 kameraet har vært borte en stund nå!! grrr, tror "kjeltringen" kommer hjem i dag.. da kan jeg ta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Interissert jeg og. Gleder meg til bilde :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 da har jeg bilder! Somsagt så ble kabinettet bare en vidremodifisert testrigg.. Jeg ville anbefalt å bygd ny, evnt bygd den "inn" i bilen.. Inni: GPS, trådløst nett etc kommer ved siden av.... Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg