Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 har den lange fæle koppholderen som jeg slår borti med neven hver gang jeg svinger aka, bruker den aldri. Noen annen koppholder man kan erstatte den med? røske ut hele skiten og sette inn sånn som er i audi etc med en sånn firkant til hver kopp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Bare å dytte den inn det.. Skal gå inn å dytte den inn og vippe et deksel over! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hadde den gamle varianten på min 98mod og byttet til 01+ koppholderen, måtte bytte hele "huset" den satt i, men er ikke største jobben... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hadde den gamle varianten på min 98mod og byttet til 01+ koppholderen, måtte bytte hele "huset" den satt i, men er ikke største jobben... mye kostet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Husker ikke, kjøpte på møller med 10% rabatt pga. medlem i VW audi club Norwegen. Var vel rundt tusenlappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg