Gå til innhold

hve blir den første?

Ranger emnet


Stress87

Anbefalte innlegg

Men hvor mange Golf 3 er godkjent med G60 eller turbo, bensinmotor altså? :):

 

det er nok få, og selvsagt er jeg helt klin enig i at det hadde vært fett å fått det godkjent, men når du ser på hvor mye det vil koste så tenker man om 2 ganger. Nesten billigere å skaffe deg en golf 3 VR6 og sette turbo på den..tror det blir enklere, pluss at du får mer krefter og lyd :thumb

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på alternativene, så er vel 1.8/1.6/1.4 de dårligste utgansgpunktene for turbokonvertering.

 

G60 eller VR6 er mye mer lønnsomt på alle måter. Når det gjelder holdbarhet, pris og arbeid etc. Etter noen KM så blir det garantert noe som ryker hvis man bruker en standard 1.8 Monopoint som utgangspunkt. 150 HK er nok ganske mye påkjenning for stempler, råder osv i lengden.

 

Og som alle vet, mer vil ha mer, så hvorfor ikke kjøpe G60 eller VR6 i først omgang og få det ordentlig?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår